Η αλυσίδα που ανοίγει 30 νέα καταστήματα… ανά εξάμηνο

Πληροφορίες αναφέρουν ότι μόνο το τελευταίο δίμηνο η διοίκηση των Coffee Island έχει στα "χέρια" τουλάχιστον υπάρχουν 20 αιτήσεις για άνοιγμα καταστημάτων από υποψήφιους επενδυτές, πολλά εκ των οποίων αναμένεται να ανοίξουν μέχρι το τέλος του έτους.
Ο λόγος, είναι μεταξύ άλλων το μικρό σχετικά κόστος που απαιτείται για το άνοιγμα ενός καταστήματος Coffee Island το οποίο ανέρχεται στις 60.000 ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι για ανοίξει κάποιος το δικό του Coffee Island προϋποθέτει να έχει κατάστημα άνω των 30 τ.μ, ενώ το ποσό της αρχικής επένδυσης αφορά σε 14.000 Ευρώ για τη διαμόρφωση του χώρου, 18.000 Ευρώ για τον εξοπλισμό και 8.000 Ευρώ για το αρχικό εμπόρευμα. Τα Entry Fees είναι 15.000 Ευρώ, ενώ royalties και marketing fees δεν υπάρχουν.
Η ιδέα των Coffee Island γεννήθηκε από την αγάπη που είχαν κάποιοι Πατρινοί για το ρόφημα του καφέ. Το 1999, στο κέντρο της πόλης (Ρ.Φεραίου και Αγ. Νικολάου) δημιουργήθηκε ένα παραδοσιακό αφεκοπτείο το οποίο όμως ταυτόχρονα έδωσε την ευκαιρία στους λάτρεις του καφέ να απολαύσουν μία μεγάλη ποικιλία από νέα χαρμάνια, και πλήθος χρηστικών αντικειμένων για την παρασκευή ενός γευστικού καφέ.
Συνέχεια της επιτυχίας αυτής ήταν το άνοιγμα και άλλων καφεκοπτείων Coffee Island. Το 2006, με ένα ήδη δυνατό δίκτυο καταστημάτων Franchise στην Ελλάδα, η εταιρεία αποφασίζει να ιδρύσει τη δική της μονάδα παραγωγής για τη μεταποίηση του καφέ, επενδύοντας σε εξοπλισμό και τεχνογνωσία κυρίως από την Ιταλία.
Το 2009 η εταιρεία ξεκινάει να δραστηριοποιείται στο εξωτερικό με το πρώτο κατάστημα Coffee Island στη Λευκωσία και καταφέρνει μέσα σε τρία χρόνια να δημιουργήσει ένα δυνατό δίκτυο καταστημάτων στην Κύπρο, το οποίο συνεχώς αναπτύσσεται αριθμώντας σήμερα 27 καταστήματα.
Το 2010, τα 31 καταστήματα που ήδη υπήρχαν στο δίκτυο ανακαινίσθηκαν πλήρως και σε όλα τα καινούργια εντάσσονται αρμονικά οι υπηρεσίες take away (Cofee on-the-go), υιοθετώντας το σημερινό concept συνύπαρξης καφεκοπτείου με δυνατότητα σερβιρίσματος ροφημάτων σε ορθίους και διερχομένους.
Το 2012, η εταιρεία δημιουργεί δύο υπερσύγχρονες μονάδες μεταποίησης και συσκευασίας του καφέ στην περιοχή της Πάτρας και επεκτείνονται οι υπάρχουσες αποθήκες της. Η επένδυση σε μηχανολογικό εξοπλισμό δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία να εξασφαλίσει την ποιότητά της στα πλαίσια της δεδομένης αύξησης της παραγωγής που προκύπτει από την συνεχόμενη επέκταση του δικτύου της, που περιλαμβάνει δεκάδες καταστήματα.
Το 2013 και 2014 βρίσκει την Coffee Island να επεκτείνει διαρκώς το δίκτυό της, αριθμώντας σήμερα 210 καταστήματα.