Το γάλα ημέρας, η ΔΕΛΤΑ και τα προβλήματα των ανταγωνιστών της

Το γάλα ημέρας, η ΔΕΛΤΑ και τα προβλήματα των ανταγωνιστών της
Το λανσάρισμα στην αγορά από τη ΔΕΛΤΑ του φρέσκου γάλακτος ημέρας έχει αρχίσει να ανησυχεί έντονα τον ανταγωνισμό

καθώς αντιλαμβάνεται ότι η γαλακτοβιομηχανία επιχειρεί να μονοπωλήσει τη χαμηλή αγορά αλλά και να αυξήσει τη ρευστότητά της.
Ειδικότερα η Δέλτα σήμερα πουλά το φρέσκο γάλα ημέρας με προτεινόμενη τιμή τα 1,4 Ευρώ μέσω των φούρνων και των μικρών καταστημάτων ενώ η προτεινόμενη τιμή του γάλακτος 7 ημερών είναι 1,55 Ευρώ. Σε ανάλογα επίπεδα αλλά και σε κάποιες περιπτώσεις υψηλότερα πωλείται το φρέσκο γάλα των άλλων γαλακτοβιομηχανιών από τους φούρνους.
Η χαμηλότερη τιμή του γάλακτος ημέρας σε συνδυασμό με το γεγονός ότι θεωρείται γάλα υψηλότερης αξίας είναι προφανές ότι στρέφει τον καταναλωτή προς τη συγκεκριμένη κατηγορία γάλακτος. Έτσι η ΔΕΛΤΑ επιτυγχάνει αύξηση των μεριδίων αγοράς στη «χαμηλή» αγορά εκτοπίζοντας τις άλλες γαλακτοβιομηχανίες που δεν μπορούν να την ανταγωνιστούν σε επίπεδο κόστους καθώς δεν διαθέτουν βιομηχανική μονάδα στο Λεκανοπέδιο.
Το κέρδος όμως τη Δέλτα δεν περιορίζεται στο επίπεδο των πωλήσεων αλλά και τη ρευστότητας. Και αυτό διότι τα μικρά καταστήματα και οι φούρνοι πληρώνουν τοις μετρητοίς σε αντίθεση με τα μεγάλες αλυσίδες super markets που και εκπτώσεις ζητούν αλλά και πληρώνουν μετά από μήνες τις οφειλές τους με μεταχρονολογημένες επιταγές.
ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΟΥΤΖΟΣ