Forthnet: Το πρώτο success story του 2014;

Forthnet: Το πρώτο success story του 2014;
Στα τέλη του 2012, κύκλοι της τηλεπικοινωνιακής αγοράς εκτιμούσαν ότι οι προκλήσεις που είχε να αντιμετωπίσει η Forthnet (δανεισμός, μείωση εσόδων) σε συνδυασμό με τη μακρόχρονη ύφεση της ελληνικής οικονομίας, θα ήταν ανυπέρβλητες.

Μέσα σε λιγότερο από ένα χρόνο, όμως, οι Κασσάνδρες διαψεύστηκαν και σήμερα οι προοπτικές της Forthnet είναι κάτι παραπάνω από ευοίωνες. Η εταιρεία προχώρησε σε μεθοδικές κινήσεις στρατηγικής σημασίας που αποδείχθηκαν κινήσεις ματ. Πιο συγκεκριμένα αφού ολοκλήρωσε όλες τις απαραίτητες κινήσεις εσωτερικής αναδιοργάνωσης, η εταιρεία έδειξε εξωστρέφεια και επαναπροσδιορίστηκε απέναντι στην αγορά, ανανεώνοντας τη στρατηγική της με την ανάπτυξη νέων υπηρεσιών . Η διοίκηση της Forthnet εκμεταλλεύτηκε το αποκλειστικό τηλεοπτικό περιεχόμενο που διαθέτει η Nova και την Άνοιξη του 2013 προχώρησε σε ένα απόλυτα πετυχημένο –όπως επιβεβαιώνεται από τα νούμερα- λανσάρισμα της υπηρεσίας Nova 3Play που αποτελεί και την κυρίαρχη τάση διεθνώς. Έπειτα από την επιτυχημένη κίνηση της Forthnet, η αγορά του 3Play κυριαρχεί και στην ελληνική αγορά όπου σήμερα το τηλεοπτικό περιεχόμενο βρίσκεται στο κέντρο των εξελίξεων στις τηλεπικοινωνίες.

Ήδη, την τελευταία διετία είναι φανερό ότι ο ρυθμός ανάπτυξης των αυτόνομων τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών μειώνεται σταθερά και με πολύ μεγάλους ρυθμούς σε αντίθεση με αυτόν της νέας αγοράς που δημιούργησε η Forthnet. Το λανσάρισμα του Nova 3Play έμελλε να γίνει το κλειδί για τα θετικά μεγέθη που εμφανίζει πλέον η εταιρεία όπως και για την κατακόρυφη άνοδο της αξίας της. Ήδη στο 3ο τρίμηνο του τρέχοντος έτους η μείωση των εσόδων λιανικής σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2012 επιβραδύνθηκε στο -3,6% από το 8,9% που είναι η αντίστοιχη σύγκριση του 1ου τριμήνου. H εταιρεία ενίσχυσε τη θέση της αισθητά αυξάνοντας τις ενεργές συνδέσεις (LLU) κατά διπλάσιο ποσοστό σε σχέση με όλους τους υπόλοιπους παρόχους μαζί. Ως αποτέλεσμα το μερίδιο αγοράς της Forthnet σε συνδρομητές LLU αυξήθηκε κατά 2,4 ποσοστιαίες μονάδες φτάνοντας πλέον στο 30,7%. Τα αποτελέσματα του 9μήνου 2013 δείχνουν ξεκάθαρα την αποτελεσματικότητα των κινήσεων της εταιρείας που εν καιρώ κρίσης πέτυχε επιδόσεις που αποτελούν ιστορικά υψηλά.

Ξεπέρασε το ένα εκατομμύριο συνδρομές συνολικά και τις 420 χιλιάδες συνδρομητές συνδρομητικής τηλεόρασης. Η εταιρεία προχωρά σε Αύξηση Μετοχικού Κεφαλαίου με την επιτυχία της από την αγορά να θεωρείται βέβαιη καθώς υπάρχει έντονο ενδιαφέρον για συμμετοχή στη μετοχική σύνθεση της εταιρείας και κανείς από τους βασικούς μετόχους δεν φαίνεται διατεθειμένος να δει το ποσοστό του να συρρικνώνεται. Έχοντας πείσει για τις προοπτικές της και με το ενδιαφέρον όλης της τηλεπικοινωνιακής αγοράς στραμμένο πάνω της, η Forthnet πέτυχε μέσα σε ένα έτος να ανεβάσει τη μετοχή της από 0,11€ σε 1,46€ και την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας να διαμορφώνεται σήμερα (23/12) στα 160.741.890€, αυξημένη κατά 1.227%.

Η διαδικασία της ΑΜΚ ολοκληρώνεται στις 3 Ιανουαρίου 2014 κι έως τότε θα γνωρίζουμε περισσότερα για το νέο καθεστώς που θα διαμορφωθεί στην εταιρεία που κατόρθωσε σε διάστημα μικρότερο του ενός έτους να ανατρέψει τα δεδομένα και από underdog να βρίσκεται σήμερα στο κέντρο των εξελίξεων. Είναι χαρακτηριστικό του νέου κλίματος πάντως ότι αυτή τη στιγμή, όλοι μιλάνε για success story!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ