Subaru: Στόχος η αύξηση πωλήσεων στα οικολογικά μοντέλα

Subaru: Στόχος η αύξηση πωλήσεων στα οικολογικά μοντέλα

Η ιαπωνική μάρκα έχει στόχο τουλάχιστον το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων της να απαρτίζεται από οικολογικά μοντέλα μέχρι το 2030

Η Subaru ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να αυξήσει τον όγκο των πωλήσεών της που αφορούν μοντέλα και εκδόσεις με χαμηλό επίπεδο εκπομπής ρύπων. Η ιαπωνική μάρκα που έχει εστιάσει το ενδιαφέρον της στην αξιοποίηση του συστήματος τετρακίνησης που έχει αναπτύξει, θέτει νέους στόχους.

Ειδικότερα, ανακοίνωσε ότι προγραμματίζει τη σταδιακή μετάβαση της γκάμας της σε ηλεκτρικά και υβριδικά μοντέλα. Η ιαπωνική μάρκα έχει στόχο τουλάχιστον το 40% των παγκόσμιων πωλήσεων της να απαρτίζεται από οικολογικά μοντέλα μέχρι το 2030, αναφέρει το Automotive News Europe. Επίσης, το πρώτο μισό της δεκαετίας του 2030, η αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να εισάγει την ηλεκτροκίνηση σε κάθε μοντέλο της που κυκλοφορεί στη παγκόσμια αγορά.

Η Subaru παρουσίασε επίσης την πρώτη μελέτη για το αμιγώς ηλεκτρικό crossover EV που αναπτύσσει μαζί με την Toyota και εκτιμά ότι θα κυκλοφορήσει πριν από το 2025. Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό crossover EV, είναι ένα όχημα με μοντέρνα σχεδίαση, ευμέγεθες πίσω παράθυρο, επιμηκυμένη καμπίνα, ψηφιακούς καθρέπτες και μικρές εμπρόσθιες και οπίσθιες προεξοχές.

Η ιαπωνική μάρκα έχει στόχο τη σταδιακή μείωση του αποτυπώματος του άνθρακα, βελτιώνοντας παράλληλα την ασφάλεια και την οδηγική ευχαρίστηση των οχημάτων της.

Στον τομέα της ασφάλειας, η Subaru δήλωσε ότι θέλει επίσης να εξαλείψει τους θανάτους των επιβατών των οχημάτων Subaru έως το 2030. Αυτό θα το κάνει βελτιώνοντας την ανταπόκριση και τη σταθερότητα των οχημάτων της, ενώ ταυτόχρονα θα αναβαθμίσει το σύστημα υποστήριξης οδηγού Eyesight με νέες high- tech λειτουργίες.