Η Adidas "δοκιμάζει" την αγορά - Παπούτσια 500 δολ. για ...μια μόνο φορά

 Η Adidas "δοκιμάζει" την αγορά - Παπούτσια 500 δολ. για ...μια μόνο φορά

Έχουν σχεδιαστεί για να φοριούνται για έναν μαραθώνιο απόστασης 42 χλμ και προθέρμανσης πριν από τον αγώνα, με το κόστος ανά μίλι να είναι περίπου 19 δολ.

 

Τα τελευταία παπούτσια τρεξίματος που λάνσαρε Adidas, τα οποία φόρεσε η Αιθιοπή Tigist Assefa την Κυριακή για να σημειώσει νέο παγκόσμιο ρεκόρ μαραθωνίου γυναικών στο Βερολίνο, κυκλοφόρησαν την Τρίτη με μια εντυπωσιακή τιμή που θα δοκιμάσει τον ενθουσιασμό των ερασιτεχνών δρομέων.

Η Adidas, ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της, η Nike και άλλες αθλητικές μάρκες, έχουν εγκλωβιστεί σε έναν πόλεμο «σούπερ παπουτσιών» εδώ και χρόνια, από τότε που κυκλοφόρησαν τα πρώτα παπούτσια τρεξίματος που περιείχαν έναν παχύ, απορροφητικό αφρό και πλάκα από ανθρακονήματα που βοηθούσαν τους αθλητές να τρέχουν πιο αποτελεσματικά.
Στα 500 δολ. παπούτσια, το Adizero Adios Pro Evo 1 κοστίζει 225 δολ. περισσότερο από το αντίστοιχο Alphafly 2 της Nike, εγείροντας το ερώτημα πόσοι ερασιτέχνες δρομείς θα παρακάμψουν το επιπλέον κόστος.

«Το τίμημα είναι απλώς τρελό», είπε ο Χάρι Σουίνχο, ιδρυτής του Grove Lane Runners, μιας ερασιτεχνικής λέσχης τρεξίματος στο νοτιοανατολικό Λονδίνο. «Ο κόσμος θα συρρέει σε αυτό, αλλά αναρωτιέμαι αν ο μέσος δρομέας θα νιώσει πραγματικά το όφελος του υπερ-σούπερ παπουτσιού, έναντι του σούπερ παπουτσιού ή του κανονικού παπουτσιού».

Με βάρος μόλις 138 γραμμάρια, τα παπούτσια είναι πολύ ελαφριά, αλλά όχι ανθεκτικά. Έχουν σχεδιαστεί για να φοριούνται για έναν αγώνα μαραθωνίου απόστασης (42 χιλιόμετρα ή 26 μίλια) και προθέρμανση πριν από τον αγώνα, με αποτέλεσμα το κόστος ανά μίλι να είναι περίπου 19 δολ. εάν, όπως λέει η Adidas, οι δρομείς πρέπει να αγοράσουν ένα νέο ζευγάρι για κάθε μαραθώνιο.

«Αυτό είναι ένα παπούτσι βελτιστοποιημένο για ταχύτητα, έναντι αντοχής», είπε η Adidas.Η εταιρεία κυκλοφόρησε μόλις 521 ζευγάρια παπούτσια την Τρίτη, με μια δεύτερη κυκλοφορία να προγραμματίζεται για τον Νοέμβριο.

Η Adidas τα πλασάρει ως καταρράκτες παγκόσμιων ρεκόρ, με τον διευθύνοντα σύμβουλο Bjorn Gulden την Τρίτη να δημοσιεύει στο Instagram του μια φωτογραφία του και της Assefa να κρατούν το παπούτσι, με τη λεζάντα: "Tigist Assefa... είμαστε τόσο περήφανοι για σένα!"

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ