Amazon: Στα 12,7 δισ. δολάρια εκτοξεύθηκαν οι διαδικτυακές πωλήσεις την Prime Day

Amazon: Στα 12,7 δισ. δολάρια εκτοξεύθηκαν οι διαδικτυακές πωλήσεις την Prime Day

Τα μέλη της Prime αγόρασαν περισσότερα από 375 εκατομμύρια αντικείμενα παγκοσμίως και εξοικονόμησαν περισσότερα από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε διάφορες συμφωνίες, καθιστώντας την τη μεγαλύτερη εκδήλωση Prime Day από ποτέ

 

 

Οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της Prime Day στην Amazon.com αυξήθηκαν 6,1% στα 12,7 δισεκατομμύρια δολάρια σε σχέση με πέρυσι, καθώς οι Αμερικανοί που πλήττονται από τον πληθωρισμό αναζητούν εκπτώσεις στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, σύμφωνα με στοιχεία της Adobe Analytics την Πέμπτη.

Οι αγοραστές ξόδεψαν 6,3 δισεκατομμύρια δολάρια τη δεύτερη μέρα της μεγάλης πώλησης καθώς οι μεγάλες εκπτώσεις σε προϊόντα όπως παιχνίδια και συσκευές προσέλκυσαν πελάτες που κατά τα άλλα έκοψαν τις μη βασικές αγορές τους λόγω της αύξησης των τιμών.
Η Amazon είπε ότι κατά τη διάρκεια της διήμερης εκδήλωσης, τα μέλη της Prime αγόρασαν περισσότερα από 375 εκατομμύρια αντικείμενα παγκοσμίως και εξοικονόμησαν περισσότερα από 2,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε διάφορες συμφωνίες, καθιστώντας την τη μεγαλύτερη εκδήλωση Prime Day από ποτέ.

Η δεύτερη μέρα σημείωσε αύξηση στις πωλήσεις ειδών για το σχολείο, συμπεριλαμβανομένων και ειδών γραφείου, δήλωσε ο Vivek Pandya, επικεφαλής αναλυτής στην Adobe Digital Insights.
«Οι αριθμοί ήταν στο εύρος που περιμέναμε», είπε. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις στις 12 Ιουλίου για τις συσκευές αυξήθηκαν κατά 52% σε σύγκριση με τις μέσες ημερήσιες πωλήσεις τον Ιούνιο, ενώ τα είδη ένδυσης αυξήθηκαν κατά 24% και τα είδη χαρτικής και γραφείου αυξήθηκαν κατά 76%.

Το μέσο μέγεθος παραγγελίας αυξήθηκε στα 54,05 $ από 52,26 $ πέρυσι κατά τη διάρκεια της διήμερης εκδήλωσης, σύμφωνα με την εταιρεία δεδομένων Numerator.

Τα στοιχεία της Adobe την Τετάρτη έδειξαν ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις στις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας αυξήθηκαν σχεδόν 6% στα 6,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε σχέση με ένα χρόνο πριν.
Τη δεύτερη ημέρα, οι καταναλωτές δελεάστηκαν περισσότερο με εκπτώσεις 14% για ηλεκτρονικά είδη και 12% για ρούχα και παιχνίδια, είπε η Adobe.
«Πέρυσι είδαμε εκπτώσεις στα μεσαία μονοψήφια... (φέτος) τις έχουμε υψηλότερα μονοψήφια, σχεδόν λίγο στα διψήφια», είπε ο Pandya.


Η Amazon προσέφερε επίσης για πρώτη φορά ταξιδιωτικές εκπτώσεις στην Prime Day, σε συνεργασία με τον ιστότοπο ταξιδιωτικών κρατήσεων Priceline, ενώ τα μέλη του προγράμματος επιβράβευσης είχαν επίσης πρόσβαση σε "προσφορές μόνο με πρόσκληση" τις εβδομάδες πριν από την Prime Day.

Αντίπαλοι λιανοπωλητές, όπως οι Walmart, Best Buy και Target παρέχουν επίσης μεγαλύτερες εκπτώσεις.

ΖΕν τω μεταξύ περίπου 900 εργαζόμενοι της Amazon σε μια αποθήκη στο Κόβεντρι της Βρετανίας απεργούν για τρεις ημέρες κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης αγορών Prime Day για μια διαφωνία αμοιβών, η οποία σύμφωνα με την Amazon δεν θα προκαλέσει προβλήματα στους πελάτες.

Τα δεδομένα της Adobe βασίζονται σε άμεσες συναλλαγές καταναλωτών που βασίζονται σε περισσότερες από 1 τρισεκατομμύριο επισκέψεις σε ιστότοπους λιανικής στις ΗΠΑ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ