Το νέο τραπεζικό δίκτυο που κερδίζει συνεχώς έδαφος

Το νέο τραπεζικό δίκτυο που κερδίζει συνεχώς έδαφος
Ένα νέο τραπεζικό δίκτυο κερδίζει συνεχώς έδαφος τόσο σε διεθνές όσο και στο εγχώριο επίπεδο ανοίγοντας νέους ορίζοντες στην ψηφιακή τραπεζική.

Ο λόγος για τοmobile banking (παροχή τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών μέσω κινητής τηλεφωνίας) που όπως επεσήμανεσήμερα ο β' γενικός διευθυντής και επικεφαλής των ηλεκτρονικών δικτύων της Eurobank Άγγελος Καρακερέζης, από το βήμα του τραπεζικού φόρουμ της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ), έχειπροοπτικές ανάπτυξηςιδιαίτερα σημαντικές καθώς η διείσδυση της κινητής τηλεφωνίας φθάνει το 130%

Το mobile banking (παροχή τραπεζικών προϊόντων και υπηρεσιών μέσω κινητής τηλεφωνίας) θα εξελιχθεί σε «κυρίαρχο παίκτη» τόσο σε διεθνές επίπεδο όσο και στο εγχώριο τραπεζικό σύστημα ανοίγοντας νέους ορίζοντες στην ψηφιακή τραπεζική, επεσήμανε σήμερα ο β' γενικός διευθυντής και επικεφαλής των ηλεκτρονικών δικτύων της Eurobank Άγγελος Καρακερέζης, από το βήμα του τραπεζικού φόρουμ της Ελληνικής Εταιρείας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ).

Δίνοντας χαρακτηριστικά παραδείγματα χρήσης κινητών σε άλλες χώρες ο κ. Καρακερέζης είπε ότι η British Banking Associations σε μια από τις πρόσφατες αναλύσεις της επισημαίνει ότι στην Barclays ένας τακτικός πελάτης της χρησιμοποιεί κατά μέσον όρο 24 φορές το κινητό του για υπηρεσίες m-banking.

Επίσης απαιτούνται 3 λεπτά για ένα άνοιγμα λογαριασμού από το i-pad σε σχέση με 60 λεπτά που απαιτούνται στον υπολογιστή.

Επίσης, σε μία τελευταία έκθεση της American Banking Associations επισημαίνεται ότι υπάρχουν παγκοσμίως 300 εκατομμύρια χρήστες m-banking και οι τράπεζες μπορούν να αυξήσουν κατά 60% τις πωλήσεις τους και να μειώσουν κατά 20% τα έξοδα κίνησης πελατών τους.

Αναφερόμενος σε παραδείγματα που ήδη ισχύουν στο εξωτερικό, σχετικά με τις τραπεζικές συναλλαγές και υπηρεσίες μέσω κινητού και διευκολύνουν τον πολίτη, επεσήμανε τη δυνατότητα ελέγχου του υπολοίπου λογαρισμού με ένα απλό κούνημα του κινητού, την παροχή ενημέρωσης ανάλογα με την γεωγραφική τοποθεσία με αντίστοιχες πληροφορίες, την υποστήριξη μέσω video banking κλπ.

Επίσης, ο κ. Καρακερέζης αναφέρθηκε σε παραδείγματα ηλεκτρονικού πορτοφολιού μέσω κινητού που επιτρέπουν στους καταναλωτές να χειρίζονται σημαντικές πληροφορίες (προσφορές, κουπόνια, δωροκάρτες, ηλεκτρονικές αποδείξεις, προϊοντικές πληροφορίες).

Στρατηγικά οι επόμενοι πελάτες των τραπεζών είναι οι Millennial΄s generations (18-34). Οι τράπεζες θα πρέπει να σχεδιάζουν στρατηγικές έχοντας στο μυαλό τους, τους μελλοντικούς πελάτες εάν θέλουν να επιβιώσουν είπε χαρακτηριστικά ο κ.Καρακερέζης.

Αξιολόγηση