Τι πρέπει να περιμένει ο καταναλωτής αν πουληθεί η Nova

Τι πρέπει να περιμένει ο καταναλωτής αν πουληθεί η Nova
Όσο πιο έντονος είναι ο ανταγωνισμός σε μια αγορά, τόσο το καλύτερο για τον καταναλωτή καθώς και οι τιμές πέφτουν και οι υπηρεσίες γίνονται καλύτερες. Στην περίπτωση όμως της συνδρομητικής τηλεόρασης, τι μας συμφέρει; Να γίνει αποδεκτή η πρόταση του ΟΤΕ , να παραμείνει η Novaστα χέρια της FORTHnetή να υπάρξει άλλη πρόταση;

Αυτή τη στιγμή, ουσιαστικά οι πλατφόρμες είναι δύο: της Novaκαι του OTE. Αν η πρόταση εξαγοράς της Novaαπό την ΟΤΕ γίνει δεκτή, τότε

αναμένεται να συμβούν τα εξής:

  1. Ο ΟΤΕ θα γίνει ο απόλυτος κυρίαρχος στην αγορά καθώς θα αριθμεί κοντά στους 800.000 συνδρομητές
  2. Η FORTHnetθα εξακολουθήσει να προσφέρει υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης καθώς θα λειτουργεί ως «λιανέμπορος» του ΟΤΕ. Σύμφωνα με πληροφορίες, η πρόταση του ΟΤΕ, εκτός από το τίμημα προβλέπει ότι η FORTHnetθα συνεχίσει να προσφέρει υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης καθώς ο ΟΤΕ θα είναι υποχρεωμένος να την διαθέτει ως «χονδρέμπορος»
  3. Η Vodafoneλογικά θα επισπεύσει τη συμφωνία με την HellasOnLineώστε να αναπτύξει ταχύτητα τη δική της συνδρομητική τηλεόραση καθώς δεν θα θέλει να μείνει εκτός αγοράς.

Υπάρχει το ενδεχόμενο η Vodafoneνα καταθέσει αντιπροσφορά για να αποκτήσει εκείνη τη Nova. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα δούμε σκληρό ανταγωνισμό ανάμεσα στον ΟΤΕ και στην Vodafoneο οποίος δεν θα αφορά μόνο στις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης αλλά και στις υπηρεσίες τηλεφωνίας και internet.

Είτε στη μια είτε στην άλλη περίπτωση, στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι αργά η γρήγορα, στο παιχνίδι του ανταγωνισμού θα μπουν και διεθνείς παίκτες (GoogleTV κλπ). Κι αυτό για έναν πολύ συγκεκριμένο λόγο: η διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα, εξακολουθεί να είναι πολύ περιορισμένη. Αργά η γρήγορα, θα φτάσουμε στον μέσο ευρωπαϊκό όρο που σημαίνει ότι οι εταιρείες μπορούν να διεκδικήσουν αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες πελάτες ακόμη.

Αξιολόγηση