Η Uber, η διαφυγή δημοσίων εσόδων και το νομοσχέδιο "ασπίδα"

Η Uber, η διαφυγή δημοσίων εσόδων και το νομοσχέδιο "ασπίδα"
Διατεθειμένος να τελειώσει τους «πειρατές» ταξιτζήδες της Uber και των υπολοίπων εταιριών-πλατφορμών  που απολαμβάνουν σημαντικών κερδών από τη χώρα μας και τα εξάγουν στο εξωτερικό εμφανίζεται ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών και Δικτύων, Νίκος Μαυραγάνης,  καθώς πολύ σύντομα αναμένεται να φέρει νόμο στη βουλή που να απαγορεύσει σε όλες αυτές τις εταιρίες του εξωτερικού να δραστηριοποιούνται στη χώρα μας χωρίς να έχουν φορολογική έδρα την Ελλάδα.

Σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες της στήλης, στο σχετικό νόμο που θα ανέβει σε περίπου 10 μέρες για διαβούλευση, θα αναφέρεται ρητά και κατηγορηματικά ότι η φορολογική έδρα της επιχείρησης θα πρέπει να είναι η χώρα μας, από τη στιγμή που οι υπηρεσίες που παρέχει και η κύρια δραστηριότητά της βρίσκονται στην Ελλάδα. Ο στόχος δεν είναι άλλος από το να αποτραπεί η εκροή κεφαλαίων στο εξωτερικό χωρίς να εισρέει ούτε ένα ευρώ φόρος στα ταμεία του κράτους και την ίδια ώρα οι αμοιβές των «πειρατών» ταξιτζήδων να καταβάλλονται σε λογαριασμούς τρίτων χωρών χωρίς να υπόκεινται σε φορολόγηση.

Παρότι η Uber έχει ανοιχτά δικαστικά μέτωπα σχεδόν σε όλο τον κόσμο (Αμβούργο, Βερολίνο, Φρανκφούρτη, Βρυξέλλες, Λονδίνο, Σεούλ, Σιάτλ, Χιούστον, Σικάγο κ.λπ.), συνεχίζει να παρέχει τις υπηρεσίες της παγκοσμίως. Ποιά είναι η Uber; Ο διαμεσολαβητής ανάμεσα σε οδηγούς και υποψήφιους επιβάτες. Και φυσικά δεν πρόκειται για το παραδοσιακό ταξί, που όλοι γνωρίζουμε, αλλά για μια νέα υπηρεσία, με την οποία ο κάθε κάτοχος ιδιωτικού αυτοκίνητου μπορεί να γίνει Uber οδηγός, και να εξυπηρετεί, έναντι αμοιβής φυσικά, επιβάτες. Η εφαρμογή λειτουργεί ως διαμεσολαβητής μεταξύ ενός οποιουδήποτε πελάτη, αρκεί μόνο το κατέβασμα και η εγγραφή στην εφαρμογή.

ΠΗΓΗ: ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΣΤΑ ΠΕΡΙΠΤΕΡΑ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ

Αξιολόγηση