Η παράταση των προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης στη συνάντηση Πατούλη με εκπαιδευτικούς

Η παράταση των προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης στη συνάντηση Πατούλη με εκπαιδευτικούς
Συνάντηση με το ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Στελεχών Εκπαιδευτών Ενηλίκων είχε χθες ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης.


Κατά τη διάρκεια της συνάντησης το Δ.Σ. ζήτησε από τον κ. Πατούλη την στήριξη της ΚΕΔΕ στο αίτημά τους για να δοθεί νέα παράταση στα προγράμματα των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης, που λειτουργούν στους δήμους της χώρας, καθώς και των ενεργών συμβάσεων των εκπαιδευτών μέχρι την οριστική ένταξή τους στο ΕΣΠΑ 2014-2020, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα επαρκή χρηματοδότηση και για τη δημιουργία νέων τμημάτων μάθησης.

Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ένωσης Στελεχών Εκπαιδευτών Ενηλίκων, ήδη έχουν εξασφαλιστεί με την προένταξη των προγραμμάτων 6 εκατ. ευρώ, τα οποία δεν έχουν δαπανηθεί ακόμη λόγω της καθυστέρησης που σημειώθηκε στην έναρξη του φυσικού αντικειμένου και άρα μπορεί να καλυφθούν οι ανάγκες μέχρι την οριστική ένταξη του έργου στο νέο ΕΣΠΑ.

Οι εκπαιδευτές ζητούν παράλληλα στο διάστημα αυτό να δρομολογηθούν ενέργειες για τη δημιουργία ενός νέου θεσμικού πλαισίου με μακροπρόθεσμη προοπτική, το οποίο να διασφαλίζει την ευρύτερη δυνατή πρόσβαση και συμμετοχή πολιτών στα εκπαιδευτικά προγράμματα, την ποσοτική ανάπτυξη και ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου και την επαρκή χρηματοδότηση. Άμεσος στόχος θα πρέπει να είναι η έναρξη της νέας φάσης του έργου των Κέντρων Δια Βίου Μάθησης από τον Σεπτέμβριο του 2016.

Ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ Γιώργος Πατούλης διαβεβαίωσε το ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Στελεχών Εκπαιδευτών Ενηλίκων ότι η ΚΕΔΕ, αλλά και οι ίδιο οι δήμοι που λειτουργούν Κέντρα Δια Βίου Μάθησης, θα στηρίξουν το αίτημα της παράτασης, και ότι σύντομα θα υπάρξει σχετική παρέμβαση της ΚΕΔΕ στα αρμόδια υπουργεία.

Ο κ. Πατούλης υπογράμμισε την χρησιμότητα των προγραμμάτων Δια Βίου Μάθησης καθώς το έργο τους συνδέεται άμεσα με τις ανάγκες της κοινωνίας, παράγουν πολλαπλά οφέλη οικονομικού και κοινωνικού χαρακτήρα με την παροχή της δυνατότητας, ιδιαίτερα στις ευαίσθητες ομάδες πληθυσμού όπως οι άνεργοι, να έχουν δωρεάν πρόσβαση στη Δια Βίου Μάθηση, να αναβαθμίζουν τις δεξιότητές τους και τους όρους πρόσβασης στην αγορά εργασίας, ενώ κρατούν ενεργές χιλιάδες θέσεις εργασίας για τα στελέχη και τους εκπαιδευτές του προγράμματος.

Αξιολόγηση