Tagezeitung: Η ΕΡΤ δεν ήταν χρεοκοπημένη αντίθετα σημείωσε από το 2011 κέρδη προ φόρων πάνω από 100 εκατομ. ευρώ

Tagezeitung: Η ΕΡΤ δεν ήταν χρεοκοπημένη αντίθετα σημείωσε από το 2011 κέρδη προ φόρων πάνω από 100 εκατομ. ευρώ
Με αφορμή την κατάθεση του νομοσχεδίου για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ σήμερα στην ελληνική βουλή, η γερμανική εφημερίδα Tagezeitung δημοσιευει άρθρο με τίτλο "Ράδιο Τσίπρας", στο οποίο γίνεται μία αναδρομή στα γεγονότα που οδήγησαν στο ξαφνικό κλείσιμο της ΕΡΤ στις 11 Ιουνίου 2013.

Όπως επισημαίνεται μεταξύ άλλων, «η ΕΡΤ δεν ήταν χρεοκοπημένη, το αντίθετο: ο ιδρυθείς το 1938 ραδιοτηλεοπτικός σταθμός (…) δεν ήταν μόνο απαλλαγμένος από χρέη. Με συνολικά έσοδα 300 εκατομ. ευρώ ετησίως η ΕΡΤ σημείωσε από το 2011 κέρδη προ φόρων που υπερέβαιναν τα 100 εκατομ. ευρώ».

Ο αρθρογράφος σημειώνει ότι η επαναλειτουργία της ΕΡΤ ενδέχεται να οδηγήσει σε αντιπαραθέσεις ανάμεσα σε απολυμένους και σε εργαζόμενους της ΝΕΡΙΤ.

Σύμφωνα με τη Deutsche Welle, όπως δήλωσε ένας απολυμένος της ΕΡΤ στην εφημερίδα του Βερολίνου, «για να κάνεις τηλεόραση και ράδιο το πιο σημαντικό στοιχείο είναι η ομαδική εργασία. Μετά από όλα όσα συνέβησαν τους τελευταίους μήνες έχω αμφιβολίες αν η συνεργασία θα λειτουργήσει όπως παλαιότερα. Η κατάργηση της ΕΡΤ άφησε ανοιχτές πληγές».

Αξιολόγηση