Δωρεάν εκπαίδευση ανέργων σε δεξιότητες πληροφορικής

Δωρεάν εκπαίδευση ανέργων σε δεξιότητες πληροφορικής
Δωρεάν εκπαίδευση ανέργων σε προχωρημένες δεξιότητες πληροφορικής και τοποθέτηση τους σε θέσεις εργασίας αρχίζει από το Ελληνικό Δίκτυο Επαγγελματιών Πληροφορικής.

Άνεργοι θα έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν σε πρόγραμμα εκπαίδευσης και κατάρτισης 180 ωρών, εντελώς δωρεάν, σε προχωρημένες δεξιότητες πληροφορικής και συγκεκριμένα στον προγραμματισμό και τη σχεδίαση web εφαρμογών, χρησιμοποιώντας το λογισμικό και τα εργαλεία που βρίσκονται σε μεγάλη ζήτηση στην αγορά εργασίας.

Οι υποψήφιοι μπορούν να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα κάνοντας κλικ ΕΔΩ.

Το πρόγραμμα θα ξεκινήσει στις αρχές Μαρτίου σε κέντρα εκπαίδευσης του Νομού Αττικής.

Η επιλογή των υποψηφίων θα γίνει με βάση τα εργαλείο e-competence benchmark του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Επαγγελματικών Ενώσεων Πληροφορικής (CEPIS) το οποίο αξιολογεί τους υποψηφίους.

Στο πρόγραμμα μπορούν να λάβουν μέρος και οι εργοδότες οι οποίοι απασχολούν ανθρώπινο δυναμικό στον τομέα των ΤΠΕ και επιθυμούν να προχωρήσουν σε αντίστοιχες προσλήψεις το προσεχές διάστημα.

Το «FIT4JOBS» είναι μια ευρωπαϊκή κοινοπραξία αποτελούμενη από φορείς και οργανισμούς Πληροφορικής των χωρών:

  • Ελλάδα (ΗePIS),
  • Πορτογαλία (ACM IP),
  • Ισπανία (ACTR),
  • Λιθουανία (LIA),
  • Ιρλανδία (FIT),
  • Λετονία (LIKTA)

καθώς και τον ευρωπαϊκό οργανισμό Telecentre Europe, ενώ υποστηρίζεται από το πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την Απασχόληση και την Κοινωνική Αλληλεγγύη.

Aναφερόμενος στο πρόγραμμα ο πρόεδρος της HePIS Νίκος Φαλδαμής δήλωσε:

«Στην Ελλάδα, ενώ το ποσοστό ανεργίας ανέρχεται στο 29,5%, περισσότερες από 1.200 θέσεις εργασίας θα παραμείνουν κενές, λόγω έλλειψης κατάλληλου ανθρώπινου δυναμικού για την κάλυψή τους. Η συγκεκριμένη έλλειψη εμποδίζει την ανάπτυξη, την εξωστρέφεια και την καινοτομία των ελληνικών επιχειρήσεων».

Και συμπλήρωσε:

«Τα στοιχεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι αποκαρδιωτικά: 900.000 θέσεις ΤΠΕ θα παραμείνουν κενές μέχρι το 2020 (αύξηση 79,3% συγκριτικά με τις 500.000 του 2015), γιατί οι υποψήφιοι υπολείπονται κατάλληλων ψηφιακών δεξιοτήτων. Αυτό πρέπει ν' αλλάξει»

Αξιολόγηση