Νέος "παίκτης" στην αγορά των αναψυκτικών - Ποιος είναι, τι θα λανσάρει

Νέος "παίκτης" στην αγορά των αναψυκτικών - Ποιος είναι, τι θα λανσάρει
Σκληρή μάχη με στόχο την κατάκτηση μεγαλύτερου μεριδίου αγοράς από την πίτα των 500 εκατ ευρώ ετησίως δίνουν οι εταιρίες –ελληνικές και πολυεθνικές –που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των αναψυκτικών.


Νέοι παίκτες αλλά και λανσάρισμα νέων καινοτόμων προϊόντων είναι το σκηνικό που επικρατεί τα τελευταία χρόνια σε έναν από τους πιο «κινητικούς» κλάδους της ελληνικής οικονομίας.
Αν και μέχρι σήμερα η Coca Cola 3Ε είναι εκείνη που συνεχίζει να κατέχει την μερίδα του λέοντος στα αναψυκτικά, η πρόθεση μεγάλων ζυθοποιείων (Μύθος, ΕΖΑ) να εισέλθουν στην αγορά μετά και την άρση των νομοθετικών περιορισμών, η εμφάνιση νέων παικτών (Βίκος, Aμβυξ), αλλά και η πολύ καλή πορεία των μικρών του κλάδου (Λουξ, Green Cola κλπ) απειλούν να αλλάξουν άρδην τα μέχρι τώρα δεδομένα.
Στο πλαίσιο αυτό μία νέα πορτοκαλάδα η οποία αποτελεί το νούμερο 1 στην Γαλλία και σε άλλες χώρες, αναμένεται να κυκλοφορήσει στην χώρα μας. Πρόκειται για την πορτοκαλάδα Οrangina, της εταιρίας Orangina Schweppes International (OSI), θυγατρική του ιαπωνικού κολοσσού Suntory. Την δανομή της στην χώρα μας έχει αναλάβει η εταιρία Αμβυξ. Η Orangina σήμερα έχει παρουσία σε περισσότερες από 60 αγορές σε όλο τον κόσμο. Θα διατίθεται σε επιλεγμένα σημεία πώλησης στη χαρακτηριστική της γυάλινη συσκευασία 250ml, στη γεύση πορτοκάλι.
Να σημειωθεί ότι η Αμβυξ είναι η παλαιότερη Ελληνική εταιρεία εισαγωγής, marketing και εμπορίας αλκοολούχων ποτών στην Ελλάδα. Από το 1917, η εταιρεία αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα διάσημες μάρκες ποτών, μπύρας, και άλλων αλκοολούχων (αλλά και μη) προϊόντων.

Αξιολόγηση