Αυστρία: Επεκτείνουν τα τουριστικά τους προγράμματα το 2015 για την Ελλάδα

Αυστρία: Επεκτείνουν τα τουριστικά τους προγράμματα το 2015 για την Ελλάδα
«Το 2014 σηματοδοτήθηκε από την επιστροφή της Ελλάδας» και «θεαματική αύξηση για ελληνικούς προορισμούς το 2014, που ξεπέρασε το 20%», ήταν τα δύο κεντρικά μηνύματα, που ακούστηκαν κατά τις σημερινές παρουσιάσεις στη Βιέννη των προγραμμάτων για το 2015, δύο εκ των μεγαλύτερων ταξιδιωτικών οργανισμών στην Αυστρία, της «TUI» και της «Thomas Cook- Neckermann».


Όπως τονίστηκε σχετικά, η Ελλάδα σημείωσε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση το 2014 και υπήρξε η πλέον κερδισμένη χώρα αυτής της χρονιάς, ενώ στην αναμενόμενη ανοδική τάση της ζήτησης για την Ελλάδα το 2015, οι δύο ταξιδιωτικοί οργανισμοί εμπλουτίζουν και επεκτείνουν τα προγράμματά τους, όπως επίσης με νέα ξενοδοχεία και επέκταση δυναμικού κλινών και πτήσεων.

Από την πλευρά της TUI, η Μάργκιτ Εμπνερ επισήμανε κατά την παρουσίαση του θερινού προγράμματος ότι η ζήτηση για ελληνικούς προορισμούς υπήρξε φέτος μεγαλύτερη από την προσφορά (παρεχόμενα δωμάτια και αεροπορικές θέσεις από τους τουριστικούς πράκτορες), γεγονός που οδηγεί στην αύξηση της δυναμικότητας θέσεων για τον επόμενο χρόνο.

Στο πλαίσιο αυτό, η TUI εγκαινιάζει το 2015 πτήσεις της δικής της αεροπορικής εταιρείας (TUI Fly) από τα αεροδρόμια της Βιέννης και τους Γκρατς αποκλειστικά προς ελληνικούς προορισμούς και συγκεκριμένα έξι φορές εβδομαδιαία προς Ρόδο, Κρήτη, Κω και Κέρκυρα, ενώ προβάλλει ιδιαίτερα τα Χανιά ως ανερχόμενο προορισμό, με νέα ξενοδοχεία.

Στην παρουσίαση του προγράμματος για το 2015 του Thomas Cook-Neckermann, ο ελληνικής καταγωγής διευθυντής του τμήματος Αυστρίας, Ιωάννης Αφουκατούδης, τόνισε πως ο τουριστικός οργανισμός διπλασιάζει τα θεματικά και κατ΄ αποκλειστικότητα ξενοδοχεία του, λόγω της ανοδικής ζήτησης για την Ελλάδα και την Τουρκία, και επεκτείνει σημαντικά τις αεροπορικές συνδέσεις, προσφέροντας στον πελάτη ευελιξία στον σχεδιασμό των διακοπών του.

Ειδικότερα για την Ελλάδα, επισήμανε πως το ήδη διευρυμένο πρόγραμμα του ελληνικού καταλόγου επεκτείνεται με την κυκλοφορία επιπλέον καταλόγου με την επωνυμία «Ελλάδα», ο οποίος απευθύνεται αποκλειστικά στην αυστριακή αγορά και περιλαμβάνει μικρότερα νησιά και προορισμούς .

Επιπλέον, η Αθήνα εντάσσεται ως σταθμός με δυνατότητα παραμονής για τις κρουαζιέρες με ιστιοφόρο και προστίθενται πτήσεις με την Aegean προς Κρήτη και Ρόδο, ενώ, όπως σημείωσε ο κ. Αφουκατούδης, στο επίκεντρο της επικοινωνιακής στρατηγικής για το 2015 βρίσκεται ο πελάτης που μέσω της χρήσης της νέας ψηφιακής τεχνολογίας και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αξιολογεί, προβάλλει και εμπλουτίζει το τουριστικό προϊόν του.

Αξιολόγηση