Χρήσιμες συμβουλές από την Αρχή Προστασίας Καταναλωτή του São Paulo για φιλάθλους

Χρήσιμες συμβουλές από την Αρχή Προστασίας Καταναλωτή του São Paulo για φιλάθλους
«Ελπίζουμε η επίσκεψή σας να είναι ευχάριστη», γράφει η Αρχή Προστασίας Καταναλωτή του São Paulo, στις συμβουλές που εξέδωσε για τους φιλάθλους που θα επισκεφθούν τη χώρα για το Μουντιάλ.


Αν κατά τη διάρκεια της επίσκεψής σας, αντιμετωπίσετε προβλήματα που σχετίζονται με την κατανάλωση, γνωρίζουμε ότι, στη Βραζιλία, υπάρχουν πολλοί οργανισμοί της προστασίας των καταναλωτών για την καθοδήγηση, ώστε να βοηθήσουν, να επιβλέπουν και να επιβάλλουν κυρώσεις στους προμηθευτές που παραβιάζουν το νόμο, σημειώνεται στον πρόλογο της Οδηγίας.
Αυτός ο οδηγός έχει σχεδιαστεί για βοηθήσει να εκπληρωθούν τα δικαιώματα των καταναλωτών επισκεπτών φιλάθλων ώστε αν είναι απαραίτητο να τα διεκδικήσουν επισημαίνει και ενημερώνει ότι στη Βραζιλία, ο Κώδικας Προστασίας των Καταναλωτών (Ν. 8.078/90) προστατεύει τα δικαιώματα των καταναλωτών σε όλη τη χώρα, είτε πρόκειται για ημεδαπούς ή για αλλοδαπούς.
Οσον αφορά για το Παγκόσμιο Κύπελλο η ειδική οδηγία αναλύει και καθοδηγεί με κύριο "μότο"Θυμηθείτε: Οι πληροφορίες είναι δύναμη.

Δείτε μερικά από τα θέματα που περιλαμβάνει:
Η κράτηση, το ξενοδοχείο, ο ξενώνας ή παρόμοιο ίδρυμα είναι υπεύθυνα για την υλική και ηθική βλάβη στις εγκαταστάσεις, είτε από την κακή διοίκηση ή την έλλειψη συντήρησης. Τιμές αγαθών, τέλη και τιμές ξενοδοχείων πρέπει να αναγράφονται σε εμφανή σημεία.
Ημερήσιες τιμές, τα προϊόντα που διατίθενται στην αγορά και τις υπηρεσίες που προσφέρονται από το ξενοδοχείο ή ξενώνα πρέπει πάντοτε να ενημερώνονται εκ των προτέρων για τον καταναλωτή, ιδίως εκείνων που προσφέρονται και πωλούνται σε δωμάτια και ακόμη και στο ψυγείο.
Μερικές από τις συμβουλές αφορούν την περίπτωση απώλειας ή ζημιάς στις αποσκευές. Τον τραυματισμό, την περίπτωση ασθένειας ή δηλητηρίασης ή για τις υπηρεσίες ενός ταξιδιωτικού πρακτορείου στη Βραζιλία.

Διαβάστεεδώτο υλικό που ετοίμασε η Αρχή Προστασίας Καταναλωτή του São Paulo (Sao Paulo Consumer Protection Authority) για θέματα προστασίας του καταναλωτή - φιλάθλου.

Αξιολόγηση