Η Google εξαγόρασε τη Songza

Η Google εξαγόρασε τη Songza
 Η Google προχώρησε σε ακόμα μία εξαγορά με σκοπό την ενίσχυση τόσο της υπηρεσίας Google Music All Access, όσο και της επερχόμενης συνδρομητικής μουσικής υπηρεσίας του YouTube. Αυτή τη φορά ξόδεψε μόλις $15 εκατ. για την ομάδα του Songza και ίσως έχει κάνει μία από τις σημαντικότερες κινήσεις για το μέλλον των μουσικών υπηρεσιών της.


Το Songza, σύμφωνα με το e-pcmag.gr, είναι μια υπηρεσία που απασχολεί έμπειρους επιμελητές για τη δημιουργία playlists με βάση πληθώρα κριτηρίων, όπως τοποθεσία, ώρα, διάθεση, εποχή κλπ. Επομένως, η Google θέλει να εκμεταλλευτεί αυτή την εμπειρία για να προσφέρει πολύ καλύτερες προτάσεις ή ραδιοφωνικούς σταθμούς με βάση κάποιο τραγούδι που επιλέγει ο χρήστης.
Να σημειωθεί ότι το Songza λειτουργεί από το 2007 και έχει περίπου 5.5 εκατ. χρήστες, μερικοί εκ των οποίων πληρώνουν μια μικρή συνδρομή για να μην έχουν διαφημίσεις. Η ομάδα θα συνεχίσει να δουλεύει όπως πριν, αλλά για λογαριασμό της Google.

Αξιολόγηση