ΟΑΣΑ: Τέλος στο χάρτινο μειωμένο εισιτήριο - Τι θα ισχύει

ΟΑΣΑ: Τέλος στο χάρτινο μειωμένο εισιτήριο - Τι θα ισχύει

Τέλος βάζει ο ο ΟΑΣΑ από την 1η Οκτωβρίου στο χάρτινο ηλεκτρονικό εισιτήριο μειωμένου κομίστρου.

Αυτό σημαίνει ότι οι δικαιούχοι μειωμένου κομίστρου, όπως άτομα ηλικίας άνω των 65 ετών, φοιτητές, σπουδαστές, πολύτεκνοι, νέοι έως 18 ετών, κ.α., καλούνται να εκδώσουν προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα.

Ο Οργανισμός έχει εκδώσει περισσότερες από 800.000 προσωποποιημένες κάρτες ATH.ENA Card και 350.000 ανώνυμες κάρτες, κάτι το οποίο σημαίνει ότι περισσότεροι από 1,15 εκατ. επιβάτες μετακινούνται με κάρτα.

Τα εκπτωτικά προϊόντα που αναπτύχθηκαν (10+1, 5+0, διπλό μετ΄ επιστροφής), σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, εμφανίζουν μεγάλη διείσδυση στους επιβάτες. Με τα προϊόντα αυτά, ο επιβάτης κερδίζει έκπτωση από 5 έως 17 λεπτά ανά διαδρομή.

Είναι χαρακτηριστικό ότι 5 στα 10 εισιτήρια που πωλούνται είναι 10 + 1 (η τιμή ανά εισιτήριο διαμορφώνεται στα 1,23 ευρώ).

Στο πλαίσιο βελτίωσης των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο Οργανισμός υλοποίησε τα ακόλουθα:
• Σε 198 «Αυτόματα Μηχανήματα Έκδοσης Εισιτηρίων» (ΑΜΕΚ), ο επιβάτης μπορεί πλέον να αγοράσει ή και να επαναφορτίσει ηλεκτρονικό εισιτήριο, με τη χρήση χρεωστικής / πιστωτικής κάρτας.
• Παράλληλα, διευρύνθηκαν οι δυνατότητες αγοράς / επαναφόρτισης του μεμονωμένου εισιτηρίου των 1,40 ευρώ στα ΑΜΕΚ, καθώς η εν λόγω επιλογή εξυπηρετείται και από τα χαρτονομίσματα των 10 ευρώ.
Στο ίδιο πλαίσιο, διευρύνθηκαν οι δυνατότητες φόρτισης της μηνιαίας κάρτας των 30 ευρώ, καθώς η εν λόγω επιλογή εξυπηρετείται και από τα χαρτονομίσματα των 50 ευρώ.
• Επίσης, όταν εξαντληθεί ο χρόνος των 90 λεπτών πριν την έξοδο από τις πύλες των σταθμών, οι επιβάτες μπορούν πλέον να εξέλθουν από τις πύλες, εφόσον έχουν στην κάρτα τους υπόλοιπο εισιτηρίων ή αποθηκευμένη αξία.

Το δίκτυο

Το δίκτυο πωλήσεων του ηλεκτρονικού εισιτηρίου διευρύνεται συνεχώς, καθώς 1.300 επιλεγμένα σημεία, όπως περίπτερα, μίνι μάρκετ, καταστήματα ψιλικών κ.ά., διαθέτουν ηλεκτρονικά εισιτήρια ATH.ENA Ticket.
Επίσης, 400 περίπτερα έχουν εφοδιαστεί με συσκευές POS, στα οποία οι επιβάτες μπορούν να προμηθεύονται και επαναφορτίζουν τους βασικούς τύπους εισιτηρίων.
Τέλος, σύμφωνα με τον ΟΑΣΑ, η ολοκλήρωση του κλεισίματος των πυλών στους σταθμούς των Γραμμών 1,2,3 της ΣΤΑΣΥ διεξήχθη σε 9 μήνες, αντί για 24 μήνες που συνήθως υλοποιείται, με βάση τη διεθνή εμπειρία.