Νέα γραμμή εξυπηρέτησης πελατών ΕΔΑ Αττικής

Νέα γραμμή εξυπηρέτησης πελατών ΕΔΑ Αττικής

Η νέα γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΕΔΑ Αττικής ξεκίνησε τη λειτουργία της στις αρχές Οκτωβρίου και είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα.

Στον πενταψήφιο αριθμό 11322 μπορούν πλέον να καλούν οι καταναλωτές που θέλουν ναενημερωθούν για οποιοδήποτε θέμα σχετίζεται με τη σύνδεσή τους στο δίκτυο διανομήςφυσικού αερίου στην Αττική.
Η νέα γραμμή εξυπηρέτησης πελατών της ΕΔΑ Αττικής ξεκίνησε τη λειτουργία της στιςαρχές Οκτωβρίου και είναι διαθέσιμη στους καταναλωτές 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες τηνεβδομάδα. Καλώντας στο 11322 με αστική χρέωση, οι καταναλωτές μπορούν να συνδεθούνμε εκπρόσωπο του τμήματος υποστήριξης πελατών για οποιοδήποτε θέμα αφορά στησύνδεσή τους ή με το κέντρο άμεσης επέμβασης της εταιρείας προκειμένου να αναφέρουν
κάποια τεχνική βλάβη ή δυσλειτουργία στο δίκτυο.
Μέσα από ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο επανδρωμένο με έμπειρο προσωπικό, οικαταναλωτές, αλλά και οι συνεργάτες της ΕΔΑ Αττικής, μπορούν να λάβουν κάθεπληροφορία σχετικά με τη διαθεσιμότητα δικτύου φυσικού αερίου στη διεύθυνσηενδιαφέροντος τους, τα στάδια της διαδικασίας σύνδεσης με το δίκτυο διανομής φυσικούαερίου, τις ισχύουσες προσφορές της ΕΔΑ Αττικής, τα οφέλη και τις χρήσεις του φυσικούαερίου στο σπίτι και την επιχείρηση, καθώς και χρήσιμες συμβουλές για την εγκατάστασηθέρμανσης και το δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπορικών συνεργατών της εταιρείας.
Μέσα από την ανάπτυξη σύγχρονων και ευέλικτων καναλιών επικοινωνίας, όπως είναι ηεταιρική ιστοσελίδα www.edaattikis.gr και η γραμμή εξυπηρέτησης 11322, η ΕΔΑ Αττικήςεπιδιώκει την οικοδόμηση ενός τεχνολογικά προηγμένου συστήματος εξυπηρέτησης, πουδιαρκώς θα βελτιώνεται και θα αναβαθμίζεται με νέες υπηρεσίες αποσκοπώντας στηβέλτιστη εξυπηρέτηση των αναγκών των πελατών και συνεργατών της.

Αξιολόγηση