Ποιο κινητό ανακαλείται - Πώς θα το αντικαταστήσετε

Ποιο κινητό ανακαλείται - Πώς θα το αντικαταστήσετε
H Samsung έχει έρθει αντιμέτωπη, όπως γράψαμε χθες, με σοβαρές κατηγορίες για ένα μοντέλο smartphone που εκρηγνυται όταν το βάλεις στη φόρτιση.

Σε απάντηση στα πρόσφατα περιστατικά που αναφέρθηκαν σχετικά με τα νέα Galaxy Note7, η Samsung απαντά ότι πραγματοποιήσε ενδελεχή έρευνα και εντοπίσε ένα θέμα που αφορά στην μπαταρία του κινητού.

«Έως την 1η Σεπτεμβρίου, έχουν αναφερθεί 35 περιστατικά παγκοσμίως και επί του παρόντος διεξάγουμε ενδελεχή έλεγχο με τους προμηθευτές μας για να εντοπίσουμε μπαταρίες στην αγορά που πιθανώς να έχουν επηρεαστεί. Ωστόσο, επειδή η ασφάλεια των πελατών μας αποτελεί την απόλυτη προτεραιότητα για εμάς στη Samsung, έχουμε σταματήσει τις πωλήσεις του Galaxy Note7» αναφέρει η Samsung.

Για τους πελάτες που έχουν ήδη στην κατοχή τους συσκευές Galaxy Note7, η εταιρία αναλαμβάνει να αντικαταστήσει εθελοντικά την συσκευή τους με μία καινούργια μέσα στο προσεχές χρονικό διάστημα.

Για το σκοπό αυτό, οι κάτοχοι του Galaxy Note 7 στην Ελλάδα καλούνται να επικοινωνήσουν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Samsung στα τηλέφωνα από σταθερό: 801 11 SAMSUNG (801 11 7267864) και από κινητό: 210 6897691 και στην Κύπρο στο τηλέφωνο 800 94000 (από σταθερό).

Αξιολόγηση