Πως θα προστατέψετε την τσέπη σας από τα «κόλπα» του μάρκετινγκ

Πως θα προστατέψετε την τσέπη σας από τα «κόλπα» του μάρκετινγκ
Η τσέπη του καταναλωτή υφίσταται συνεχείς επιδρομές. Από τη μία πλευρά έχει να αντιμετωπίσει τις συνεχείς μειώσεις του διαθεσίμου εισοδήματος που οφείλονται στο κούρεμα μισθών, συντάξεων και εσόδων.

Από την άλλη έχει να αντιμετωπίσει τα κόλπα του μάρκετινγκ που στοχεύουν να τον πείσουν να διαλέξει ένα συγκεκριμένο προϊόν εμφανίζοντας ως ελκυστική την τιμή του χωρίς όμως αυτό να ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Για παράδειγμα στις προσφορές , η μείωση δεν είναι τόσο συμφέρουσα, όσο πιστεύουμε, καθώς η τιμή εκκίνησης δεν είναι η επικρατούσα. Επίσης ,κάποιες φορές, τα σουπερμάρκετ δεν γνωστοποιούν την τιμή μονάδος των τροφίμων που περιέχει μια συσκευασία προσφοράς, με αποτέλεσμα ο καταναλωτής να μην μπορεί να αξιολογήσει την προσφορά.

Ιδιαίτερη προσεκτικοί θα πρέπει να είναι οι καταναλωτές και με τις πολυσυσκευασίες αφού δεν είναι εύκολη η σύγκριση των τιμών.Κάποιες φορές, η τιμή μονάδας της μεγάλης συσκευασίας είναι υψηλότερη από αυτήν της μικρής.

Πολλές φορές ακόμα και η προσπάθεια για σύγκριση των τιμών μπορεί να αποδειχθεί δύσκολη και επίπονη καθώς σε ορισμένες περιπτώσεις η τιμή μονάδος αναγράφεται με πολύ μικρά γράμματα που καθιστούν την ανάγνωση τους πολύ δύσκολη ιδίως σε καταναλωτές μεγάλης ηλικίας.Ακόμα υπάρχουν περιπτώσεις που το μέτρο βάρους δεν είναι ενιαίο. Δηλαδή σε κάποια προϊόντα η τιμή μονάδος να αναφέρεται σε λίτρο και για ένα ίδιο προϊόν άλλης όμως εταιρίας σε κιλά.

Δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις, που μειώνεται η καθαρή ποσότητα ενός προϊόντος, χωρίς να αλλάξει η συσκευασία και να ανάλογα μειωθεί η τιμή . Αυτό μπορεί να δημιουργήσει λάθος εντυπώσεις στον καταναλωτή που είτε δεν γνωρίζει είτε δεν ανακάλυψε την αλλαγή.

Πηγή: premium.paratiritis.gr

Αξιολόγηση