Προσλήψεις και λίφτινγκ στα αεροδρόμια από την Fraport

Προσλήψεις και λίφτινγκ στα αεροδρόμια από την Fraport
Σε μια περίοδο οικονομικής κρίσης και Μνημονίων , όπου οι μισθοί κατακρημνίζονται, η ανεργία «θερίζει» και θέσεις εργασίας αναζητούν με το… κιάλι, η Fraport είναι έτοιμη να αναλάβει άμεσα την διαχείριση των 14 αεροδρομίων και έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες πρόσληψης του απαραίτητου ανθρώπινου δυναμικού.

Από την ολοκλήρωση της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport Greece θα έχουν εισέλθει μέχρι την ερχόμενη εβδομάδα, και συγκεκριμένα τη Μεγάλη Πέμπτη στα δημόσια ταμεία 1,23 δισ. ευρώ. Η παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων θα γίνει για 40 χρόνια, ενώ αναμένεται η υλοποίηση έργων πάνω από 350 εκατ. ευρώ μέχρι το 2021.

Η εταιρεία έχει ήδη προσλάβει το απαραίτητο προσωπικό που θα στελεχώσει τις νέες θέσεις στα αεροδρόμια της Θεσσαλονίκης, του Ακτίου, της Καβάλας καθώς και σε αυτά των 11 νησιών (Χανιά, Κέρκυρα, Κεφαλονιά, Κως, Μύκονος, Μυτιλήνη, Ρόδος, Σάμος, Σαντορίνη, Σκιάθος και Ζάκυνθος), αλλά και έχοντας ολοκληρώσει τους διαγωνισμούς για την επιλογή των συνεργαζόμενων εταιρειών για τις δευτερεύουσες υπηρεσίες στα αεροδρόμια (φύλαξη, καθαρισμός, κτλ.)

Η Fraport έχει ήδη δημιουργήσει 400 νέες θέσεις εργασίας, με προσλήψεις σε κεντρικό και σε περιφερειακό επίπεδο, ενώ δρομολογούνται ακόμα 160 προσλήψεις στο αμέσως προσεχές διάστημα.

Το 96% των εργαζομένων είναι Έλληνες, ενώ οι μέσες αποδοχές που προσφέρονται στο προσωπικό των αεροδρομίων είναι οι διπλάσιες από τις αντίστοιχες αποδοχές που θα λάμβαναν αν η Fraport Greece ακολουθούσε μισθολογικά τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας – και μάλιστα οι αποδοχές αυτές θα είναι ακόμα μεγαλύτερες όταν γίνει η ανάληψη των αεροδρομίων, αφού η συντριπτική πλειοψηφία των εργαζομένων θα πληρώνονται εξτρά βάρδιες για νυχτερινή απασχόληση, Κυριακές/Αργίες κλπ.

Σημειώνεται ότι η Fraport Greece υπέγραψε ήδη δύο συμβάσεις συνολικού προϋπολογισμού 357 εκατ. ευρώ, πλέον ΦΠΑ, με την Intrakat για την υλοποίηση μελετών και κατασκευαστικών έργων στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας.
Η πρώτη σύμβαση αφορά στα 7 αεροδρόμια Κρήτης, Ηπειρωτικής Ελλάδας και Ιονίου (Θεσσαλονίκης, Καβάλας, Ζακύνθου, Χανίων, Κεφαλονιάς, Κέρκυρας και Ακτίου), ενώ η δεύτερη σύμβαση αφορά στα αεροδρόμια Αιγαίου (Ρόδου, Κω, Μυκόνου, Σαντορίνης, Σάμου, Σκιάθου και Μυτιλήνη.