Νέες αγορές «δροσίζει» η ΕΨΑ

Νέες αγορές «δροσίζει» η ΕΨΑ

 

Χρονιά στοχευμένων επιχειρησιακών σχεδιασμών είναι η φετινή για την εταιρεία εμφιάλωσης ΕΨΑ, η οποία προσδοκά, πέρα από την ενίσχυση των εσόδων σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο.

Οι εξαγωγές της εταιρίας παρουσίασαν εντυπωσιακή αύξηση το πρώτο τρίμηνο του 2018. Οι πωλήσεις στο εξωτερικό αυξήθηκαν περισσότερο από 100% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2017.

Σημαντική ώθηση έδωσαν τρεις νέες αγορές, αποδέκτες των αναψυκτικών της εταιρίας: Ισραήλ, Κατάρ και Μπαχρέιν. Συνολικά, η εταιρεία εξάγει σε 28 χώρες, μεταφέροντας την ελληνική υπεροχή και την παράδοση μίλια μακριά.

Η μοναδική συνταγή της Λεμονάδας, η απίθανη γεύση της Πορτοκαλάδας, μαζί με πολλές ακόμη δροσερές επιλογές (bio, Σαγκουίνι, Pink Lemonade, Iced Tea, κ.λπ.), ταξιδεύουν σε όλον τον πλανήτη. Σκοπός της ΕΨΑ είναι η ανάπτυξη, με έμφαση στην καινοτομία και στο ελληνικό στοιχείο.

Παρά την αυξανόμενη ζήτηση, λόγω της εξαγωγικής δραστηριότητας, η παραγωγή της ΕΨΑ γίνεται εξ’ ολοκλήρου στην Αγριά Βόλου, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερή ποιότητα των αναψυκτικών της και τη γευστική τους ανωτερότητα, με σεβασμό στον καταναλωτή.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ