Eπιστρέφει στην ελληνική αγορά η SPAR

Eπιστρέφει στην ελληνική αγορά η SPAR

Την είσοδό της στην ελληνική αγορά ανακοίνωσε σήμερα η SPAR Hellas (www.sparhellas.com), μέλος της SPAR International του μεγαλύτερου συνεταιριστικού δικτύου λιανικών πωλήσεων τροφίμων σε όλο τον κόσμο με 12.545 καταστήματα σε 44 χώρες και συνολικές πωλήσεις ύψους 33,1 δισ. ευρώ, σύμφωνα με στοιχεία του 2016.

Στόχος της SPAR Hellas είναι να δημιουργήσει και να διαχειριστεί το μεγαλύτερο συνεταιριστικό δίκτυο καταστημάτων λιανικής από ανεξάρτητους retailers στη χώρα. Σε βάθος τετραετίας θα αναπτύξει περισσότερα από 350 καταστήματα SPAR σε όλη την επικράτεια, με 1.400 είδη ιδιωτικής ετικέτας παραγόμενα στο μεγαλύτερο μέρος τους από την Ελληνική βιομηχανία, δίνοντας σε όλα τα μέλη της την τεχνογνωσία που διαθέτει, μέσα από τη σωστή καθοδήγηση και υποστήριξη σε όλα τα επίπεδα οργάνωσης, εκπαίδευσης και business strategy.

Τα πρώτα 10 καταστήματα SPAR που θα ανοίξουν στην Ελλάδα σχεδιάζεται να λειτουργήσουν μέχρι τον Ιούλιο, με στόχο τα 80 συνολικά καταστήματα για το 2018, ενώ η SPAR Hellas προγραμματίζει να λειτουργήσει και νέα ιδιόκτητα καταστήματα.

Η βάση ανάπτυξης του διευρυμένου δικτύου καταστημάτων SPAR, θα προέλθει μέσα από την στρατηγικής σημασίας συνεργασία της SPAR Hellas με τον όμιλο ΑΣΤΕΡΑΣ (www.asterasgroup.gr), ο οποίος σταδιακά σε 3 χρόνια θα επανατοποθετήσει στην αγορά το μεγαλύτερο μέρος του δικτύου των 200 καταστημάτων του ως SPAR. Κάτω από αυτή την προοπτική ο ΑΣΤΕΡΑΣ ένωσε τις δυνάμεις του με τον όμιλο MESIS (www.mesishellas.gr), αποκτώντας έτσι συνολικά για το 2018 διαχειριστικό έλεγχο σε 700 εκατ. ευρώ συνολικές πωλήσεις και σε περισσότερα από 500 καταστήματα σε κάθε γωνιά της Ελλάδας.

Η SPAR International πέρα από την ισχύ του παγκόσμιου brand της, παρέχει σε κάθε συνεργαζόμενο μέλος της υπηρεσίες υποστήριξης μέσω του σχεδιασμού των καταστημάτων, της προμήθειας προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης του προσωπικού, της υψηλής απόδοσης της εφοδιαστικής αλυσίδας, της βελτίωσης των εσωτερικών διαδικασιών, του σχεδιασμού και της υλοποίησης κοινών ενεργειών μάρκετινγκ του δικτύου. Η πρόσβαση σε διεθνείς πρακτικές (best practice share) και στην τεχνογνωσία της SPAR International σε συνδυασμό με την εμπειρία και τις ικανότητες των στελεχών της SPAR Hellas, προσφέρουν ένα πλήρες πακέτο υπηρεσιών σε όλους τους ανεξάρτητους λιανέμπορους, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αναπτυχθούν δυναμικά μέσα σε ένα πολύ ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Αξιολόγηση