Το success story της αρτοβιομηχανίας με το σήμα «Το Μάννα»

Επεκτείνονται τα παξιμάδια εντός και εκτός Ελλάδας

Το success story της αρτοβιομηχανίας με το σήμα «Το Μάννα»

 

Σε ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Ν. Αφρική καθώς και στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες στέλνει τα προϊόντα της, η κρητική αρτοβιομηχανία Ν. Τσατσαρωνάκης, που είναι γνωστή κυρίως με το σήμα «Το Μάννα».

Το 1948 ιδρύθηκε στον Πλάτανο ένας μικρός φούρνος από τον Χαρίτο Τσατσαρωνάκη, ο οποίος έδωσε την εμπορική ονομασία «το Μάννα» στην επιχείρηση.

Τα πρώτα χρόνια η επιχείρηση αυτή κάλυπτε τις ανάγκες του Πλατάνου και των γύρω χωριών σε ψωμί, μέχρι που μπήκαν στην επιχείρηση ο γιος του Νίκος, με την γυναίκα του Μαρία οι οποίοι είχαν και την ιδέα της παραγωγής του κριθαρένιου παξιμαδιού. Ξεκίνησαν το 1963 την πώληση παξιμαδιών στα Χανιά και μετά ακολούθησε και η Αθήνα.

Το στοίχημα αυτής της μεγάλης προσπάθειας της δεκαετίας του '60, ήταν να γνωρίσει ο κόσμος τη διατροφική αξία του κρητικού παξιμαδιού. Η επίτευξη αυτού του στόχου έφερε αύξηση πωλήσεων και κατά συνέπεια της επιχείρησης, η οποία μετά από τέσσερις διαδοχικές επεκτάσεις μετέτρεψε τις παραγωγικές εγκαταστάσεις σε μία μεγάλη μονάδα παραγωγής αρτοσκευασμάτων όπου παράγονται 53 διαφορετικά προϊόντα.

Οι εγκαταστάσεις παραμένουν στο χωριό απ' όπου ξεκίνησε η εταιρεία, πιστή στις αρχές του τοπικού και ποιοτικού χαρακτήρα της, συνεχίζοντας με το όραμα και το πάθος των πρώτων χρόνων.

Στην Ελλάδα η εταιρεία συνεργάζεται με όλες τις μεγάλες αλυσίδες super markets όπως Carrefour Μαρινόπουλος, Delhalze Βασιλόπουλος, Σκλαβενίτης, Βερόπουλος, Μετρό, my Market, Γαλαξίας, Μασούτης, ΙΝΚΑ καθώς και με πολλές τοπικού χαρακτήρα αλυσίδες και mini markets.

Τα έσοδά της κρητικής βιομηχανίας το 2016 ανήλθαν σε 10,79 εκατ. ευρώ, από 10,53 εκατ. ευρώ την προηγούμενη οικονομική χρήση, παρουσιάζοντας αύξηση 2,4% .
Τα καθαρά κέρδη της εταιρείας ανήλθαν στα 2,99 εκατ. ευρώ, έναντι αντίστοιχων κερδών 2,97 εκατ. ευρώ το 2015, ελαφρώς αυξημένων.

Αξιολόγηση