Στις ράγες μπαίνουν τα τρένα της Rail Cargo Logistics Goldair

Στις ράγες μπαίνουν τα τρένα της Rail Cargo Logistics Goldair

Στο τέλος Ιανουαρίου ξεκινά το πρώτο δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Ειδομένη η ελληνοαυστριακή Rail Cargo Logistics Goldair.

 

Η εταιρεία έχει ολοκληρώσει τις ενέργειες και ξεκινά την υλοποίηση των δρομολογίων της από τη Θεσσαλονίκη προς την Ειδομένη. Μοναδική εκκρεμότητα παραμένει η σύμβαση για τη συντήρηση του τροχαίου υλικού που ενοικίασε από την ΓΑΙΑΟΣΕ, η οποία πρέπει να υπογραφεί με την Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού.

Το επιχειρηματικό πλάνο περιλαμβάνει την υλοποίηση τακτικών δρομολογίων στο δίκτυο Προμαχώνας - Θεσσαλονίκη – Ασπρόπυργος, ενώ με την ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνητης γραμμής Πατρών - Αθήνας, η εταιρεία θα ξεκινήσει τακτικό δρομολόγιο για τη σιδηροδρομική διασύνδεση της Δυτικής Ευρώπης με το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου.

Σήμερα, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μεταφέρει τα εμπορευματοκιβώτια της Goldair, κάτι που θα αλλάξει από τέλη Ιανουαρίου-αρχές Φεβρουαρίου οπότε η Rail Cargo Logistics με δικά της μέσα θα υλοποιεί εμπορευματικές μεταφορές.

Ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος του ομίλου Goldair, Καλλίνικος Καλλίνικος, ανέφερε ότι πρώτα θα γίνουν δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη μέχρι την Ειδομένη, μεταφορές που σήμερα υλοποιούνται από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, και μετά θα επεκταθούν προς την Αθήνα και τον Πειραιά. «Θα θέλαμε να ξεκινήσουμε χθες, αλλά ελπίζουμε στο τέλος του μήνα να κάνουμε το πρώτο μας δρομολόγιο» σημείωσε ο κ. Καλλίνικος, ο οποίος πρόσθεσε ότι θα επιλυθούν όσα προβλήματα προκύψουν και κατόπιν θα επεκταθούν και σε νέα δρομολόγια.

Από την πλευρά του, o διευθύνων σύμβουλος της ΓΑΙΑΟΣΕ, Αθανάσιος Σχίζας, τόνισε ότι η ημέρα είναι σημαντική για την εταιρεία, ως διαχειριστή τροχαίου υλικού και επισήμανε πως αυτή η συμφωνία θα δώσει περαιτέρω ώθηση στη σύναψη αντίστοιχων συμφωνιών. Όπως συμπλήρωσε, για την επόμενη τετραετία έχει εξασφαλιστεί κονδύλι ύψους 40 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση των συρμών, ώστε να είναι σε θέση να μισθώνεται από τρίτους το τροχαίο υλικό του ΟΣΕ.

Σημειώνεται, ότι η πλειοψηφία του τροχαίου υλικού θα έρθει από το δίκτυο των Αυστριακών Σιδηροδρόμων, ενώ οι τέσσερις λοκομοτίβες θα ενοικιαστούν, αρχικά, από τη ΓΑΙΑΟΣΕ. Πρόκειται για δύο ηλεκτρικές και δύο πετρελαιοκίνητες.

Η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει 20 εκατ. σε βάθος πενταετίας, με στόχο την ενίσχυση των εμπορευματικών ροών μεταξύ Ελλάδας και Κεντρικής Ευρώπης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ