«Αόρατο χέρι» μπλοκάρει επενδύσεις 120 εκατ. ευρώ στα υδατοδρόμια

Όλοι θέλουν αλλά ακόμη το νομοσχέδιο παραμένει στα αζήτητα

«Αόρατο χέρι» μπλοκάρει επενδύσεις 120 εκατ. ευρώ στα υδατοδρόμια

Ιδιαίτερο προβληματισμό ακόμη και σε στελέχη του υπ. Μεταφορών και υποδομών προκαλούν οι αδικαιολόγητες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στην κατάθεση του νομοσχέδιου για την «Ιδρυση, λειτουργία και εκμετάλλευση αεροδρομίων επί υδάτινων επιφανειών», παρά το γεγονός ότι βρίσκεται στα γραφεία του αρμόδιου υπουργού πάνω από ένα χρόνο.

Το σχέδιο νόμου ετέθη σε δημόσια διαβούλευση τον Αύγουστο του 2016, ολοκληρώθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους, αμέσως μετά έγιναν οι σχετικές τροποποιήσεις, αλλά το νομοσχέδιο κανείς δεν γνωρίζει πότε θα πάει στη Βουλή, παρά τις πρόσφατες δεσμεύσεις του ίδιου του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα από την Κέρκυρα περί προτεραιότητας δημιουργίας δικτύου υδατοδρομίων έως την επόμενη άνοιξη. Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, παρότι το νομοσχέδιο έχει πάρει το πράσινο φως από το γραφείο του αρμόδιου υφυπουργού, κολλάει, χωρίς κανείς να μπορεί να αντληθεί το λόγο. Οι απορίες εύλογες και πολλές. Και όλα αυτά συμβαίνουντην ώρα που παρατηρείται ιδιαίτερη κινητικότητα σε επίπεδο προσδοκώμενων επενδύσεων και μάλιστα από σοβαρούς διεθνείς επενδυτές. Επισήμως παρόντων Κουρουμπλή και Σπίρτζη η διιοίκηση της Hellenic Seaplanes, υποστήριξε ότι ομάδα κινέζων επενδυτών μέσω της Petrichor Capital Partners προτίθεται να επενδύσει άνω των 250 εκατομμυρίων ευρώ τα επόμενα 2 χρόνια στην Ελλάδα για ανάπτυξη του δικτύου υδατοδρομίων και αγορά στόλου αμφίβιων υδροπλάνων. Ενώ και ο φορέας διαχείρισης των υδατοδρομίων «Ελληνικά Υδατοδρόμια Α.Ε.» σε συνεργασία με την εταιρεία K2 Smart Jets και τους ιαπωνικούς ομίλους Setouchi Holdings και Mitsui & Co βρίσκονται με το όπλο παραπόδα προκειμένου να αξιοποιήσουν τα νέα δεδομένα στον συγκεκριμένο κλάδο. Ιδωμεν

Από την εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ που κυκλοφορεί κάθε Σάββατο στα περίπτερα όλης της χώρας

Το σχέδιο νόμου ετέθη σε δημόσια διαβούλευση τον Αύγουστο του 2016, ολοκληρώθηκε στις αρχές Σεπτεμβρίου του ίδιου έτους, αμέσως μετά έγιναν οι σχετικές τροποποιήσεις, αλλά το νομοσχέδιο κανείς δεν γνωρίζει πότε θα πάει στη Βουλή, παρά τις πρόσφατες δεσμεύσεις του ίδιου του Πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα από την Κέρκυρα περί προτεραιότητας δημιουργίας δικτύου υδατοδρομίων έως την επόμενη άνοιξη. Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, παρότι το νομοσχέδιο έχει πάρει το πράσινο φως από το γραφείο του αρμόδιου υφυπουργού, κολλάει, χωρίς κανείς να μπορεί να αντληθεί το λόγο. Οι απορίες εύλογες και πολλές. Και όλα αυτά συμβαίνουντην ώρα που παρατηρείται ιδιαίτερη κινητικότητα σε επίπεδο προσδοκώμενων επενδύσεων και μάλιστα από σοβαρούς διεθνείς επενδυτές. Επισήμως παρόντων Κουρουμπλή και Σπρίτζη η διιοίκηση της Hellenic Seaplanes, υποστήριξε ότι ομάδα κινέζων επενδυτών μέσω της Petrichor Capital Partners προτίθεται να επενδύσει άνω των 250 εκατομμυρίων ευρώ τα επόμενα 2 χρόνια στην Ελλάδα για ανάπτυξη του δικτύου υδατοδρομίων και αγορά στόλου αμφίβιων υδροπλάνων. Ενώ και ο φορέας διαχείρισης των υδατοδρομίων «Ελληνικά Υδατοδρόμια Α.Ε.» σε συνεργασία με την εταιρεία K2 Smart Jets και τους ιαπωνικούς ομίλους Setouchi Holdings και Mitsui & Co βρίσκονται με το όπλο παραπόδα προκειμένου να αξιοποιήσουν τα νέα δεδομένα στον συγκεκριμένο κλάδο. Ιδωμεν

Από την εφημερίδα ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ που κυκλοφορεί κάθε Σάββατο στα περίπτερα όλης της χώρας

Αξιολόγηση