MΕΓΑ: Η ελληνική εταιρεία που εκτόπισε τον πολυεθνικό κολοσσό

MΕΓΑ: Η ελληνική εταιρεία που εκτόπισε τον πολυεθνικό κολοσσό

 

Η κρίση έστρεψε πολλούς καταναλωτές στα προϊόντα της, καταφέρνωντάς τα τελευταία χρόνια να βρεθεί στην πρώτη θέση εκτοπίζοντας τον μέχρι πρώτινος ηγέτη στην αγορά προϊόντων προσωπικής υγιεινής, P&G.

H ελληνική εταιρεία ΜΕΓΑ, συνέχισε να λανσάρει προϊόντα με άριστη ποιότητα και με ιδιαίτερη αξία για τον καταναλωτή, ενώ μεσούσης της οικονομικής κρίσης κατάφερε να διπλασιάσει τις εξαγωγές της.

Είναι ενδεικτικό ότι από το 2010 μέχρι σήμερα, ο τζίρος της εταιρείας έχει αυξηθεί πάνω από 70%, ιδιαίτερα σημαντικό επίτευγμα, αν υπολογιστεί η μεγάλη μείωση που έχει υποστεί η κατανάλωση στην χώρα μας λόγω κρίσης και μείωσης του διαθέσιμου εισοδήματος των Ελλήνων.

Η ΜΕΓΑ, η οποία ιδρύθηκε το 1981 από τον Κωνσταντίνο Βιτουλαδίτη, ξεκίνησε ως εταιρεία παραγωγής ωτοκαθαριστών και σταδιακά ολοκλήρωσε την παρουσία της σε όλους τους τομείς προϊόντων προσωπικής υγιεινής, πραγματοποιώντας τις ανάλογες επενδύσεις σε μηχανολογικό εξοπλισμό τεχνολογίας αιχμής και συστήματα ποιοτικού ελέγχου. Σήμερα προσφέρει μια ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων, με διάφορες μάρκες, όπως σερβιέτες και σερβιετάκια EveryDay, βρεφικές πάνες Babylino, προϊόντα ακράτειας Sani, βαμβάκι ΜΕΓΑ, δίσκοι και μαντίλια ντεμακιγιάζ Pom Pon, υγρά αντιβακτηριδιακά μαντιλάκια Wet Hankies κ.ά.

Η εταιρεία έχει πλέον παρουσία σε περισσότερες από 30 χώρες, όπως Αγγλία, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Σουηδία, Αρμενία, Αλβανία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ρωσία, Σλοβενία, Κροατία, Κύπρος, Δανία, Τσεχία, Ιρλανδία, Μάλτα, Μεξικό, Νέα Ζηλανδία, Νιγηρία κ.ά.

Το 2016 η ΜΕΓΑ ολοκλήρωσε το επενδυτικό της πλάνο, πάνω από 50 εκατ. ευρώ το οποίο αφορά υπερσύγχρονο μηχανολογικό εξοπλισμό και εξελιγμένα συστήματα ποιοτικού ελέγχου, εισάγοντας νέες καινοτομίες σε γραμμές παραγωγής τελευταίας τεχνολογίας.
Τα τελευταία χρόνια έχει δε, διπλασσιάσει σχεδόν το σύνολο του προσωπικού της.

4.7
Αξιολόγηση