Επεκτείνεται εξαγωγικά η βιομηχανία τροφίμων Royal Mediterranean

Κατατάσσεται στις μεγαλύτερες ελληνικές βιομηχανίες της χώρας

Επεκτείνεται εξαγωγικά η βιομηχανία τροφίμων Royal Mediterranean

Ο εξαγωγικός προσανατολισμός της είναι εκείνος που την κατατάσσει στις μεγαλύτερες ελληνικές βιομηχανίες της χώρας.

Η Royal Mediterranean, είναι μία από τις ισχυρότερες εξαγωγικές επιχειρήσεις με έδρα την Καβάλα, αξιοποιώντας την παλιά τέχνη της φυσικής διατήρησης φρέσκων λαχανικών όλο το χρόνο.

Η επιχείρηση παρασκευάζει και τυποποιεί πιπεριές, ελιές, αμπελόφυλλα, τουρσιά, μουστάρδες και άλλα είδη delicatessen σε γυάλινα βάζα, κονσέρβες και άλλες συσκευασίες με το σήμα «Royal» ή σήματα τρίτων. Διαθέτει τον μεγαλύτερο όγκο παραγωγής της στη διεθνή αγορά. Στην ελληνική αγορά είναι ιδιαιτέρως γνωστή για τις πιπεριές της με το σήμα «Royal Mediterranean».

Τα προϊόντα της εταιρίας εκτός από την ελληνική αγορά εξάγονται σε 32 χώρες από την Νέα Ζηλανδία μέχρι το Μεξικό.

Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας Άγγελος Τσατσούλης, το λουκέτο στην Μαρινόπουλος υπήρξε το ισχυρότερο πλήγμα στο λιανεμπόριο.

Όπως ανέφερε στο fpress, η εταιρεία είχε αποσύρει τα προϊόντα της από τα ράφια της αλυσίδας από το 2010, διαβλέποντας την κατάσταση που έτεινε να διαμορφωθεί.

Μάλιστα ο ιδιος επιβεβαίωσε το γεγονός ότι όσοι προμηθευτές, είτε αρνήθηκαν κούρεμα των υποχρεώσεων τους, είτε δεν είχαν παρουσία στα ράφια της Μαρινόπουλος, έχουν τύχει καλύτερης αντιμετώπισης από τις αλυσίδες σουπερμάρκετ.

Το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων της, πάνω από το 80% προέρχεται από τις χώρες του εξωτερικού και το υπόλοιπο 15% από την εσωτερική αγορά, όπου κατέχει ηγετικό μερίδιο άνω του 50% σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων.

Διαθέτει δύο εργοστάσια, ένα στην Ξάνθη και ένα στην Κωνσταντινούπολη και απασχολεί 100 μόνιμους υπαλλήλους και πάνω από 300 εργαζόμενους εποχικό προσωπικό.

Από τις γραμμές παραγωγής της εταιρείας περνούν ετησίως 9 εκατ. φρέσκα λαχανικά και περί τα 10 εκατ. βάζα φτάνουν στα ράφια των αλυσίδων σουπερμάρκετ.
τα έσοδά της το 2016 ανήλθαν σε 13,57 εκατ. ευρώ, έναντι 13,15 εκατ. ευρώ το 2015, παρουσιάζοντας αύξηση 3,2% σΌσον αφορά τα καθαρά της κέρδη ήταν 0,54 εκατ. ευρώ, έναντι αντίστοιχων κερδών 0,71 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 23,6%

Αξιολόγηση