Η Vivartia «παίζει» μπάλα και στον τουρισμό

Σε 11 χώρες έχει παρουσία ο όμιλος

 Η Vivartia «παίζει» μπάλα και στον τουρισμό

Στις αγορές τουριστικού ενδιαφέροντος αλλά και σε στρατηγικές συνεργασίες έχει επικεντρώσει το ενδιαφέρον του ο όμιλος εστίασης της Vivartia (FlocafeEspressoRoom, everest , Goody’sBurgerHouse, Megusto, JuiceBox, VintageFoodTrucks, LaPasteria).

Την τρέχουσα χρονιά ο Όμιλος προχώρησε στη δημιουργία και ανακαίνιση 59 καταστημάτων σε ολόκληρη την Ελλάδα, εκ των οποίων τα 48 βρίσκονται σε περιοχές με αυξημένη τουριστική κίνηση και σε αγορές άμεσα συνδεδεμένες με τον τουρισμό, όπως αεροδρόμια, εμπορικά κέντρα, πλοία και Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.).

Φέτος συνεχίστηκε η επέκταση του δικτύου σε κομβικά σημεία, με χαρακτηριστικό παράδειγμα το άνοιγμα του καταστήματος FlocafeEspressoRoom, στον εμβληματικό Πύργο Κηφισιάς και σε νησιά με αυξημένη τουριστική κίνηση, όπως το νέο Goody’sBurgerHouse στη Μύκονο ή το νέο everest στη Ζάκυνθο.

Στο πλαίσιο της αξιοποίησης νέων ευκαιριών, ο Όμιλος Εστίασης της Vivartia ισχυροποίησε την παρουσία του σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας, δημιουργώντας καταστήματα σε 4 νέα ΣΕΑ το Δεκέμβρη 2017, ενώ αναμένεται η ολοκλήρωση επιπλέον σημείων σε άλλα 4 ΣΕΑ, μέχρι το τέλος του 1ου τριμήνου του 2018. Με την ολοκλήρωση των νέων σημείων, ο Όμιλος θα αποκτησει παρουσία σε 26 Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινήτων, με 14 OlympusPlaza/everest και 12 Goody’sBurgerHouse, FlocafeEspressoRoom, καλύπτοντας ουσιαστικά το μεγαλύτερο τμήμα των κεντρικών οδικών αξόνων της χώρας.

Σημαντική επιχειρησιακή προτεραιότητα σύμφωνα με την διοίκηση του ομίλου αποτελεί η δημιουργία στρατηγικών συνεργασιών και η υπεραξία που απορρέει από αυτές. Το 2017 ο Όμιλος Εστίασης προχώρησε στη διεύρυνση υφιστάμενων συνεργασιών και παράλληλα στη σύναψη νέων με στρατηγικούς εταίρους (Fraport, AUTOGRILL) με εμπειρία και τεχνογνωσία σε παγκόσμιο επίπεδο, δημιουργώντας επιπλέον ευκαιρίες διείσδυσης σε ακόμα περισσότερες αγορές του εξωτερικού.

Στο πλαίσιο αυτών των συνεργασιών, συμβάλλει στην αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό των αεροδρομίων με νέα δυναμικά και καινοτόμα concepts, όπως το Megusto, το JuiceBox και τα VintageFoodTrucks. Ειδικότερα, στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου, ο Όμιλος θα ενισχύσει την παρουσία του, με τα σήματα Goody’sBurgerHouse και Megusto, καθώς και με τα νέα It’sallGreek και StreetFood.

Οι στρατηγικές συνεργασίες συνεχίζονται και στα μεγάλα εμπορικά κέντρα όπως το Smart Park, στο οποίο ο Όμιλος έχει παρουσία με FlocafeEspressoRoom και στο McArthurGlen, με εστιατόριο LaPasteria, ενώ στις αρχές του 2018 αναμένεται το άνοιγμα του νέου conceptIt’sallGreek. Μέρος της στρατηγικής του Ομίλου Εστίασης της Vivartia, αποτελεί η διερεύνηση νέων πεδίων και η διείσδυση σε νέες αγορές. Πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η συμφωνία με το FORKY, brand διανομής έτοιμου φαγητού, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί στο 1ο τρίμηνο του 2018.

Τέλος στο σχεδιασμό περιλαμβάνεται και η ενίσχυση της εξωστρέφειας . Ήδη ο όμιλος έχει παρουσία σε 11 χώρες και στο πλαίσιο αυτό το 2017 προχώρησε σε νέες συμφωνίες με στρατηγικούς συνεργάτες σε Μεγάλη Βρετανία, Κύπρο, Σαουδική Αραβία και Μάλτα, διευρύνοντας έτσι την ήδη σημαντική παρουσία του στον παγκόσμιο χάρτη με τα σήματα Goody’sBurgerHouse και FlocafeEspressoRoom.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ