Η μάχη των εταιρειών στους «16» του Champions league

Η μάχη των εταιρειών στους «16» του Champions league

Το κορυφαίο τουρνουά άρχισε με έξι μάρκες αθλητικού εξοπλισμού. Eνα νέο «χτύπημα» στην διάσημη εταιρεία, μετά τον αποκλεισμό της Ιταλίας από το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2018.

Μόλις τρεις αθλητικές εταιρείες έχουν καταφέρει να ...εξασφαλίσουν θέση στην φάση νοκ άουτ των «16» του Champions League. H Puma (Ντόρτμουντ) είναι η μεγάλη ηττημένη, αφού έχει απομείνει χωρίς εκπρόσωπο. Πρόκειται για ένα νέο «χτύπημα» στην διάσημη εταιρεία, μετά τον αποκλεισμό της Ιταλίας από το Παγκόσμιο Κύπελλο του 2018.

Η Αdidas με έξι ομάδες και η Nike με επτά, κυριαρχούν στην φάση των «16» του UCL. «Συνοδεύονται» από την New Balance, η οποία έχει τρείς εκπροσώπους, χάνοντας μόνο μία ομάδα στην πορεία.

Το κορυφαίο τουρνουά άρχισε με έξι μάρκες αθλητικού εξοπλισμού. Εκτός από την Puma, «αποκλείστηκαν», η Kappa (Νάπολι) και η Macron (Σπόρτινγκ Λισαβόνας). Την ίδια στιγμή, η ομάδα της Αdidas έμεινε με λιγότερες από τις μισές ομάδες και συγκεκριμένα με έξι από τις 14. Η Nike διατηρεί επτά από τους 11 εκπροσώπους της. Με αυτή την έννοια, η πιο επιτυχημένη περίπτωση είναι αυτή της New Balance, έχοντας τρεις από τις τέσσερις.

Οι ομάδες της Αdidas κατέκτησαν τέσσερα από τα πέντε μεγάλα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα στην σεζόν 2016-17, όπως φυσικά το Champions League και το Europa League. Αυτή την στιγμή η NIKE είναι η μεγάλη πρωταγωνίστρια, με Μπαρτσελόνα, Ίντερ, Μάντσεστερ Σίτι και Παρί Σ.Ζ, να είναι πρωτοπόρες στα αντίστοιχα πρωταθλήματά τους.

Αξιολόγηση