Black Friday: Διπλάσια συμμετοχή αλλά με μικρά ποσά

Black Friday: Διπλάσια συμμετοχή αλλά με μικρά ποσά

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτέλεσαν την κύρια πηγή ενημέρωσης των καταναλωτών για τη Black Friday. Το 32% των ερωτηθέντων ενημερώθηκαν μόνο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ως δεύτερη μοναδική πηγή ενημέρωσης ήταν οι διαφημίσεις στην τηλεόραση (10%).

Σε μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με πέρυσι ανταποκρίθηκαν οι Έλληνες στις προσφορές της Black Friday, αν και ξόδεψαν εκ νέου μικρά ποσά, σύμφωνα με έρευνα του εργαστηρίου μάρκετινγκ MARLAB του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Βάσει της πανελλαδικής έρευνας, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτέλεσαν την κύρια πηγή ενημέρωσης των καταναλωτών για τη Black Friday. Το 32% των ερωτηθέντων ενημερώθηκαν μόνο από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ως δεύτερη μοναδική πηγή ενημέρωσης ήταν οι διαφημίσεις στην τηλεόραση (10%).

Σε ό,τι αφορά στην αγοραστική συμπεριφορά, φαίνεται ότι οι καταναλωτές ανταποκρίθηκαν ως ένα βαθμό στην πρόσκληση των εμπορικών καταστημάτων, καθώς το 44,5% του δείγματος πραγματοποίησε αγορές κατά τη Black Friday. Το 15,3% εξ αυτών επισκέφτηκε εμπορικά καταστήματα και έκανε τις αγορές του από εκεί, ενώ το 6,5% αγόρασε μόνο από το διαδίκτυο. Το υπόλοιπο ποσοστό (78,2%) αγόρασε προϊόντα και από τα καταστήματα αλλά και από το διαδίκτυο. Οι καταναλωτές πλήρωσαν για τις αγορές τους κυρίως με μετρητά (49%) και χρεωστικές κάρτες (26,45%).
Οι περισσότερες αγορές έγιναν από καταστήματα καλλυντικών, νέων τεχνολογιών και ένδυση/υπόδησης, ενώ οι καταναλωτές ξόδεψαν για αγορές στην πλειοψηφία τους (42,5%) έως 50 ευρώ και μόνο το 6,3% δήλωσε ότι ξόδεψε περισσότερα από 501 ευρώ.

Αξιολόγηση