Ποιο σήμα θέλει να πουλήσει η Folli-Follie

Σούπερ πωλήσεις για την εταιρεία κατά την Black Friday και την Cyber Monday

Ποιο σήμα θέλει να πουλήσει η Folli-Follie

To ενδεχόμενο να αποεπενδύσει από την Juicy Couture, εξετάζει ο όμιλος Folli Follie, όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Τζ. Κουτσολιούτσος στο περιθώριο της τηλεδιάσκεψης ενημέρωσης των επενδυτών, απόφαση η οποία θα ληθεί μέχρι το τέλος του έτους. 
Αντίθετα, ο κ. Κοτσολιούτσος εμφανίστηκε ιδιαίτερα θετικός στις προοπτικές της Links Of London, καθώς όπως ανέφερε θα συνεχίσει να επενδύει στην ανάπτυξη της. 

Oπως έκανε γνωστό ο κ. Κουτσολιούτσος, η Folli Follie κατά την Black Friday και την Cyber Monday, έκανε ρεκόρ πωλήσεων στην Ελλάδα.
Να σημειωθεί ότι στο 9μηνο του 2017 ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών της Folli Follie ανήλθε στο ποσό των 1,04 δις. ευρώ σε σχέση με 956,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016 αυξημένος κατά 8,8%..
Η βελτιωμένη λειτουργική δραστηριότητα σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς του Ομίλου οδήγησε σε αύξηση της λειτουργικής κερδοφορίας και στο 9μηνο ανήλθε σε 189,2 εκατ. σε σχέση με 169,2 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2016, μια αύξηση της τάξης του 11,8%.
Το ενοποιημένο EBITDA ανήλθε σε 215,3 εκατ., αυξημένο κατά 12%. Τα καθαρά ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε 134,98 εκατ. έναντι 112,06 εκατ. στο εννεάμηνο του 2016.
O Όμιλος FF Group, δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 30 χώρες. Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London. Ο Όμιλος έχει στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail) παγκοσμίως μέσω της Dufry AG – και ταυτόχρονα διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης επώνυμων μαρκών στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων.
Τα Attica πολυκαταστήματα, τα πολυκαταστήματα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα ενώ μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Guess, Calvin Klein, Nike, Converse, Samsonite, G-Star Shiseido, Max Factor ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.
Αξιολόγηση