«Σηκώνουν κεφάλι» τα σούπερ μάρκετ – Νέα επάνοδος έκπληξη από τη Spar

«Σηκώνουν κεφάλι» τα σούπερ μάρκετ – Νέα επάνοδος έκπληξη από τη Spar


 

«Σφύριξε» το δεύτερο ημίχρονο των ανακατατάξεων στον κλάδο των σούπερ μάρκετ. Μεσαία και μικρά σούπερ μάρκετ βρίσκονται σε θέσεις μάχης ήδη για ένα τζίρο που τα τελευταία χρόνια έχει συρρικνωθεί από τα 14 δισ. (προ κρίσης) στα 9 δισ. περίπου.

Τα μικρά και μεσαία καταστήματα αντιμετωπίζουν ένα πολύ σκληρό ανταγωνιστικό περιβάλλον που εντείνεται από την σφοδρότητα της οικονομικής κρίσης και την συρρίκνωση της καταναλωτικής δαπάνης. Όμως περνούν στην αντεπίθεση λαμβάνοντας ενεργό ρόλο στη διαδικασία ανακατατάξεων του κλάδου, διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη την τελευταία διετία.

Η αλυσίδα καταστημάτων super market SPAR, μετά το τέλος της συνεργασίας της με τη αλυσίδα σουπερμάρκετ Βερόπουλο ετοιμάζει την επανείσοδο της στην ελληνική αγορά.

Η Spar μετρά πάνω από 13.000 καταστήματα σε συνολικά 47 χώρες, απασχολεί περισσότερους από 350.000 εργαζόμενους και εκτιμά ότι, φέτος, ο κύκλος εργασιών της θα ξεπεράσει τα 35 δισ. ευρώ.

Η Spar Hellas έχει υπογράψει τριετή συμφωνία με την ολλανδική αλυσίδα για τη χρήση του brand Spar στην Ελλάδα ενώ το διάστημα αυτό αναζητά συνεργασίες με υπάρχοντα δίκτυα, ομίλους αγορών και προμηθευτές.

Η επιστροφή της Spar στην Ελλάδα, μέσω της Spar Hellas, γίνεται μέσω της πρώτης στρατηγικού τύπου, συνεργασία για την ανάπτυξη του σήματος και της κουλτούρας SPAR στην Ελλάδα έχει ήδη συναφθεί από την Spar Hellas με τον όμιλο αγορών Αστέρας, ο οποίος διαθέτει ένα πανελλαδικό δίκτυο με πάνω από 200 καταστήματα λιανικής και ετήσιο τζίρο που ξεπερνά τα 500 εκατ. ευρώ.

Εάν όλα κυλήσουν ομαλά και δεν ανατραπεί η συνεργασία, η επιστροφή της Spar στην ελληνική αγορά, αναμένεται να δημιουργήσει νέα δεδομένα στο ελληνικό λιανεμπόριο. Η είσοδος ενός τόσο ισχυρού παίκτη θα ανακατέψει για μια ακόμη φορά την τράπουλα, βάζοντας φωτιά στον ανταγωνισμό.

Ο Όμιλος supermarket Αστέρας Εμπορική ΑΕ, ιδρύθηκε το 1993 και αποτέλεσε την πρώτη κίνηση για συνεργασία ελληνικών επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου, με στόχο ανταγωνισθούν τις μεγάλες εθνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις του χώρου.

3.7
Αξιολόγηση