Γιατί ο Σκλαβενίτης δυσκολεύεται... εκτός έδρας

Χαμηλότερες των προσδοκιών οι πωλήσεις στη Βόρειο Ελλάδα - Πώς θα αντιδράσει η αλυσίδα

Γιατί ο Σκλαβενίτης δυσκολεύεται... εκτός έδρας

Μεγάλος είναι ο πόλεμος που επικρατεί στην Βόρεια Ελλάδα για τις αλυσίδες σουπερμάρκετ, μετά το κενό που άφησε η κατάρρευση της αλυσίδας Μαρινόπουλος και η έλευση της Σκλαβενίτης. Για την Σκλαβενίτης η άνοδος στην Βόρεια Ελλάδα δεν έχει φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα καθώς τα έσοδα της κινούνται πολύ χαμηλότερα από τους στόχους που είχαν τεθεί. 

Η ερήμωση του δικτύου της Μαρινόπουλος έστρεψε τους καταναλωτές σε άλλες αλυσίδες σουπερμάρκετ, τάση η οποία φαίνεται να παγιώνεται και να προκαλεί προβληματισμό στα στελέχη της Σκλαβενίτης.Για το λόγο αυτό επέλεξαν να ξεκινήσουν την διαφημιστική τους καμπάνια από τη Βόρεια Ελλάδα.Ήδη έχουν ξεκινήσει διαφημίσεις στα λεωφορεία που κινούνται εντός της πόλης αλλά και σε στάσεις λεωφορείων ενώ εξετάζεται και το ενδεχόμενο να ξεκινήσουν ραδιοφωνικά σποτ σε τοπικά μέσα.
Την ίδια στιγμή σε ενδυνάμωση του δικτύου και της θέσης τους έχουν προχωρήσει και οι υπόλοιπες μεγάλες αλυσίδες. Μία από τις αλυσίδες που στοχεύει στην ενίσχυση της παρουσίας της στην αγορά της Θεσσαλονίκης είναι τα My Market.Η εταιρεία πρόκειται να επενδύσει 80 εκατ. ευρώ, σε μετατροπές καταστημάτων, επεκτάσεις αλλά και στην δημιουργία 20 νέων super markets. Ήδη αγόρασε το πρώην αποθηκευτικό κέντρο της Lidl, κάλυψης 22.000 τ.μ., αντί ποσού 10 εκατ. ευρώ, το οποίο όμως θα επεκτείνει κατά 10.000 τ.μ., επενδύοντας σε κτίρια και εξοπλισμό επιπλέον 10 εκατ. ευρώ, ώστε από τα 60 καταστήματα που μπορεί να εξυπηρετεί σήμερα, να έχει τη δυνατότητα να καλύπτει τα διπλάσια σε βάθος 5-6 ετών, στις περιοχές της βόρειας Ελλάδας, Ηπείρου μέχρι και τη Θεσσαλία.
Την ίδια στιγμή, αποφασισμένη να διατηρήσει τα κεκτημένα της φέρεται η διοίκηση της Μασούτης.
Σήμερα, το μερίδιο της Μασούτης, πανελλαδικά βρίσκεται κοντά στο 12%, ενώ στη βόρεια Ελλάδα είναι ο αδιαμφισβήτητος leader με μερίδιο 34%.
Τέλος η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος έχει ρίξει το βάρος της στην την πολιτική τιμών, προσφορών και προωθητικών ενεργειών. Συγκεκριμένα, έχοντας στο επίκεντρο την προσέλκυση των «κυνηγών» προσφορών, η αλυσίδα έχει προγραμματίσει τη διάθεση κεφαλαίων ύψους 180 εκατ. ευρώ για την πραγματοποίηση προωθωτικών ενεργειών.

3.7
Αξιολόγηση