Ποιος "Σκλαβενίτης" θα δουλέψει την Κυριακή και γιατί

Η...αντίσταση της οικογένειας, οι πιέσεις των τραπεζών και το "αυστηρό συμβόλαιο"

Ποιος "Σκλαβενίτης" θα δουλέψει την Κυριακή και γιατί

Πρεμιέρα κυριακάτικου ανοίγματος κάνει η αλυσίδα σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης, με το κατάστημα εντός του εκπτωτικού χωριού στα Σπάτα. 
Ειδικότερα την Κυριακή 5 Νοεμβρίου όπου με βάση τη νομοθεσία τα καταστήματα θα μείνουν ανοιχτά, το υπερμάρκετ Σκλαβενίτης «παραβαίνοντας» της αρχές της οικογένειας που θεωρεί ότι η μέρα αυτή είναι ξεκούρασης και αργίας για τους εργαζόμενους της, θα ανοίξει για το καταναλωτικό κοινό. 

Και αυτό γιατί με βάση το συμβόλαιο που έχει υπογραφεί ανάμεσα στην διαχειρίστρια εταιρεία (McArthurGlen) και τους μισθωτές του κέντρου προβλέπονται συγκεκριμένοι κανόνες λειτουργίας και υποχρεώσεων για όλους, ανεξαιρέτως.
Αξίζει να σημειωθεί ότι τα υπόλοιπα καταστήματα της Σκλαβενίτης που λειτουργούν εντός εμπορικών κέντρων, δεν θα λειτουργήσουν αυτή την Κυριακή.
Οι τράπεζες πάντως πιέζουν την οικογένεια Σκλαβενίτη να προχωρήσει στο άνοιγμα των καταστημάτων της τις Κυριακές, ακολουθώντας το παράδειγμα των άλλων αλυσίδων σουπερμάρκετ και με δεδομένο ότι οι πωλήσεις της υπολείπονται έναντι των στόχων που έχουν τεθεί.
Μέχρι τώρα οι πιέσεις των τραπεζών δεν έχουν κάμψει τις αντιστάσεις της οικογένειας Σκλαβενίτη, η οποία όμως πρόσφατα έδειξε σημάδια υποχώρησης σε ένα άλλο τομέα, σε αυτόν της διαφήμισης.
Ειδικότερα η αλυσίδα προχώρησε σε συνεργασία με την διαφημιστική εταιρεία Τribe /Grey προκειμένου να προβάλλει την καλή της φήμη και στην επαρχία, όπου δεν είναι ακόμη γνωστή.
Η καμπάνια της αλυσίδας θα περιλαμβάνει υπάθρια διαφήμιση (στάσεις λεωφορείων κλπ) και ενδεχομένως και ραδιόφωνο.
Η απόφαση αυτή ελήφθη μετά τις ανάγκες που προέκυψαν από τη συμφωνία για την απόκτηση της Μαρινόπουλος καθώς έχουν αλλάξει πλέον τα δεδομένα για την Σκλαβενίτης, που από ένα δίκτυο 110 καταστημάτων εντός Αθήνας, έχει βρεθεί με περίπου 520 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα
Οι διαφημίσεις θα ξεκινήσουν μέσα στο επόμενο διάστημα και όχι, πάντως αργότερα από την περίοδο των χριστουγεννιάτικων αγορών, προκειμένου, σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, να κερδηθεί ένα μεγάλο μέρος του τζίρου αυτού.
Εκείνο που απομένει να δει η αγορά είναι αν η οικογένεια Σκλαβενίτη αναγκαστεί να κάνει «πίσω» και στο θέμα του κυριακάτικου ανοίγματος των καταστημάτων της.

5.0
Αξιολόγηση