Τι κοινό έχει η Βερόπουλος με τα Jumbo

Το στοίχημα των δύο εταιρειών και το business plan

Τι κοινό έχει η Βερόπουλος με τα Jumbo

Με εντατικούς ρυθμούς προχωρά η επέκταση της Βερόπουλος (ιδιοκτήτης της ομώνυμης αλυσίδας η οποία πέρασε στα χέρια των My Market), στα Βαλκάνια.

Το business plan του Νίκου Βερόπουλου με την Jumbo είναι η από κοινού ανάπτυξη 17 νέων καινούργιων καταστημάτων στα Βαλκάνια, μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, μέσα από ένα επενδυτικό πρόγραμμα συνολικού προϋπολογισμού 50 εκατ. ευρώ.

Μέχρι τους πρώτους μήνες του 2018 αναμένεται να ανοίξουν δύο νέα καταστήματα VERO και ένα Jumbo στην ΠΓΔΜ και ενός ακόμη καταστήματος Jumbo στο Bελιγράδι.

Πρόσφατα η αλυσίδα άνοιξε το 8ο κατάστημα στην ΠΓΔΜ στην πόλη Tέτοβο καθώς και το τρίτο κατάστημα παιχνιδιών Jumbo στη χώρα.
Η συνολική επένδυση και για τα δύο καταστήματα ανήλθε στα 2 εκατ. ευρώ.
Με το άνοιγμα και του νέου σούπερ μάρκετ στην ΠΓΔΜ, η Βέροπουλος διαθέτει συνολικά 11 καταστήματα Vero, εκ των οποίων επτά στα Σκόπια και δύο στη πόλη Μπίτολα και Τέτοβο.Με τη επέκταση στα Βαλκάνια η οικογένεια Βερόπουλου συνεχίζει την ιστορία των 100 χρόνων που έχει στο εμπόριο τροφίμων.

Για το 2017 η εταιρεία προσβλέπει σε σημαντική αύξηση πωλήσεων (+12% τα μέχρι στιγμής στοιχεία 9μήνου), καθώς και περαιτέρω βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών και της κερδοφορίας της. Η ΒΕΡΟ Α.Ε. λειτουργεί σήμερα 17 καταστήματα σ/μ, 6 καταστήματα Jumbo και ένα εμπορικό κέντρο.

Σύμφωνα με τον ενοποιημένο ισολογισμό της εταιρείας παρουσιάζεται βελτίωση στα οικονομικά μεγέθη της το 2016 ενώ θετική πορεία καταγράφει και το πρώτο εννεάμηνο του 2017. O κύκλος εργασιών των δύο εταιρειών του ομίλου Βερόπουλου στην ΠΓΔΜ και τη Σερβία ενισχύθηκε κατά 0,67% και ανήλθε σε 99,2 εκατ. ευρώ (προ ΦΠΑ) σε σταθερές ισοτιμίες 2015. Το λειτουργικό αποτέλεσμα σημείωσε αύξηση κατά 23,7%, αγγίζοντας τα 13,5 εκατ. ευρώ από 10,9 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ τα κέρδη προ φόρων ενισχύθηκαν κατά 18% και ανήλθαν σε 11,3 εκατ. ευρώ έναντι 9,6 εκατ. ευρώ το 2015. Τέλος, τα κέρδη μετά φόρων ανήλθαν στα 10,2 εκατ. ευρώ έναντι 8,7 εκατ. ευρώ το 2015, σημειώνοντας αύξηση 16,8%.

5.0
Αξιολόγηση