Ποιο είναι το επενδυτικό μενού της TUI στην Ελλάδα

Ο τουριστικός κολοσσός ετοιμάζεται να τοποθετηθεί περαιτέρω στην ελληνική αγορά

Ποιο είναι το επενδυτικό μενού της TUI στην Ελλάδα

Την παρουσία της στην Ελλάδα ενισχύει ο ταξιδιωτικός όμιλος TUI Group όπως προανήγγειλε ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Φ. Γιούσεν.

Ο τουριστικός κολοσσός ετοιμάζεται να τοποθετηθεί περαιτέρω στην ελληνική αγορά και δηλώνει έτοιμος να επενδύσει προσεχώς σε άλλα 10 ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων στη χώρα μας, με προαπαιτούμενο ωστόσο τη διατήρηση της αξιοπιστίας - σταθερότητας σε πολιτικό και οικονομικό επίπεδο.

Η επέκταση δραστηριοτήτων στη χώρα μας που προανήγγειλε ο κ.Γιούσεν. αντιστοιχεί σε ενίσχυση κατά το 1/3 της παρουσίας της στην Ελλάδα, καθώς ήδη ελέγχει 32 ιδιόκτητα ξενοδοχεία με 8.500 δωμάτια, ενώ συνεργάζεται με επιπλέον 2.000 ανεξάρτητα ελληνικά ξενοδοχεία.

Στο επενδυτικό πλάνο του γερμανικού tour operator περιλαμβάνεται η ενίσχυση του ξενοδοχειακού χαρτοφυλακίου, μέσω της ένταξης και άλλων μονάδων στα brand της TUI στη χώρα μας, μεταξύ των οποίων στα TUI Blue για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Το επόμενο διάστημα μάλιστα, τα στελέχη του διεθνούς ομίλου ουσιαστικά θα σκανάρουν τη νησιωτική Ελλάδα, προκειμένου να αποφασίσουν τα σημεία εκείνα όπου θα πραγματοποιηθούν οι εν λόγω μονάδες. Την ίδια στιγμή και η Πελοπόννησος μπαίνει στο μικροσκόπιο, χωρίς ωστόσο να είναι και η απόλυτη προτεραιότητα για τον Όμιλο.

Ο όμιλος προχωρά ακόμη στην κατασκευή νέου ξενοδοχείου Robinson Club στην Ιεράπετρα (μετά την εξαγορά της θυγατρικής εταιρίας του ομίλου Καράτζη "Στέλλα Πολάρις Κρέτα Α.Ε.", κάτοχου του οικοπέδου, τον Αύγουστο), ενώ παράλληλα έχει ξεκινήσει την επένδυση επέκτασης του Robinson Club Daidalos στην Κω, η οποία θα έχει ολοκληρωθεί πριν την έναρξη της επόμενης τουριστικής σεζόν.

Στα σχέδια του ομίλου είναι η αύξηση της ροής των τουριστών προς την Ελλάδα τα επόμενα χρόνια (η TUI ήδη διακινεί 2,8 εκατ. τουρίστες στη χώρα) και η ανάπτυξη νέων προορισμών, νησιωτικών και παραθαλάσσιων. Για τον tour operator εξάλλου η χώρα μας αποτελεί το δεύτερο πιο δημοφιλή προορισμό μετά την Ισπανία, γεγονός που εξηγεί και την πρόθεσή της να ενισχύσει την παρουσία της στην αγορά.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ