Τα «όπλα» των σούπερ μάρκετ για να «δελεάσουν« τους καταναλωτές

Με κληρώσεις δώρων και δωροεπιταγές προσελκύσουν πελάτες

Τα «όπλα» των σούπερ μάρκετ για να «δελεάσουν« τους καταναλωτές

Κληρώσεις δώρων και δωροεπιταγές επιστρατεύουν πλέον όλα τα σούπερ μάρκετ σε μια προσπάθεια να αποσπάσουν μεγαλύτερα μερίδια από την αγορά.

Σύμφωνα άλλωστε και με τα αποτελέσματα ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) 2016/2017, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη την Ελλάδα καταφαίνεται ότι το κοινό «κυνηγά» τις προσφορές. Πιο συγκεκριμένα το 88% των καταναλωτών εξοικονομεί χρήματα μέσω προσφορών/κουπονιών/δωροπεταγών που προφέρουν οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ και προμηθευτές των προϊόντων. Αξιοσημείωτο είναι επίσης ότι το 59% των καταναλωτών εξοικονομεί τουλάχιστον 5% επί της αξίας των αγορών του και το 32% τουλάχιστον 10%. Η μέση εξοικονόμηση που προκύπτει από την στάθμιση του συνόλου ανέρχεται σε 10% περίπου.

 

Η ΑΒ Βασιλόπουλος προσφέρει στους κατόχους της ΑΒ Plus, 6ευρες επιταγές, για κάθε 200 πόντους που συλλέγουν με αγορές με την κάρτα τους. Επίσης κάθε εβδομάδα ένας τυχερός θα κερδίζει μετά από κλήρωση τα ψώνια της χρονιάς σε 6ευρες επιταγές ή ένα FIAT 500. Η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια σίγουρα δεν είναι η μοναδική που "τρέχει” από τις αλυσίδες του οργανωμένου λιανεμπορίου. Άλλωστε το οξυγόνο στην αγορά το δίνουν οι προσφορές που αποτελούν το βασικό κριτήριο με το οποίο οι καταναλωτές πραγματοποιούν τις αγορές τους. Για του λόγου το αληθές πάνω από το 50% των επώνυμων προϊόντων πωλείται μέσω κάποιας προωθητικής ενέργειας ενώ προσφορές γίνονται ακόμη και στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Παρόμοιος είναι και ο διαγωνισμός της Lidl Hellas. Για κάθε 20 ευρώ αγορών, από τα Lidl, κάθε πελάτης παραλαμβάνει από το ταμείο του καταστήματος ένα δελτίο συμμετοχής (τύπου ξυστό). Στο δελτίο συμμετοχής αναγράφεται ένας 9ψήφιος κωδικός, τον οποίο ο πελάτης μπορεί να ελέγξει στην ιστοσελίδα του σούπερ μάρκετ για να διαπιστώσει αν έχει ένα από τα τυχερά δελτία. Ο «τυχερός» κωδικός μεταφράζεται σε δωρεάν αγορές 300 ευρώ κάθε μήνα για έναν ολόκληρο χρόνο, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι ο καταναλωτής που θα κερδίζει θα προμηθεύεται δωρεάν για έναν χρόνο από τη Lidl τα προϊόντα σουπερ μάρκετ όλης της χρονιάς.

Στο χορό των προσφορών έχει μπει για τα καλά ο Σκλαβενίτης όπου στα σούπερ μάρκετ υπάρχουν εμφανείς ταμπέλες της μορφής 1+1 δώρο.

Την ίδια στιγμή, ο Οκτώβριος και ο Νοέμβριος στον Μασούτη είναι οι μήνες όπου κάθε μέρα ένας τυχερός καταναλωτής κερδίζει 1.000 ευρώ για αγορές. Οι πελάτες που θα κάνουν τις αγορές τους από τα καταστήματα λιανικής Μασούτης σε αυτό το διάστημα, με τη χρήση της mas card, συμμετέχουν αυτόματα στις καθημερινές ηλεκτρονικές κληρώσεις για την ανάδειξη του τυχερού της ημέρας. Τα 1.000 ευρώ αντιστοιχούν σε 33.334 πόντους mas card για αγορές.

Προσφορές σε μεγάλο αριθμό προϊόντων προσφέρει και ο όμιλος αγορών ΕΛΟΜΑΣ που πραγματοποιεί μεγάλη διαφημιστική εκστρατεία.

3.0
Αξιολόγηση