Ποιος είναι ο «3ος μνηστήρας» της Cyta Hellas

Οι γνωστοί (Vodafone-Wind) και η άγνωστη (PCCW Global) της κυπριακής θυγατρικής

Ποιος είναι ο «3ος μνηστήρας» της Cyta Hellas

To γεγονός ότι η Vodafone και η Wind είναι μεταξύ των διεκδικητών για την απόκτηση του ελέγχου της Cyta Ελλάδας, δεν αποτέλεσε έκπληξη για κανέναν. Η εμφάνιση όμως της PCCW Global που είναι ο βραχίονας διεθνών δραστηριοτήτων της Hong Kong Telecom, δίνει άλλο ενδιαφέρον στην όλη υπόθεση.

Η PCCW Global δραστηριοποιείται στην Ελλάδα παρέχοντας υπηρεσίες σε εταιρείες (corporate) και σε παρόχους (wholesale), ενώ συνεργασία διατηρεί και με τη Cyta Κύπρου. Η Ευρώπη για την εταιρεία παίζει κεντρικό ρόλο. Η κινεζική εταιρεία συνδέει την Ευρώπη με την Αμερική, τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ασία μέσω διεθνούς δικτύου που έχει αναπτύξει. Σε επίπεδο πωλήσεων επί ευρωπαϊκού εδάφους η PCCW δραστηριοποιείται στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Γαλλία, στη Γερμανία, στην Τσεχική Δημοκρατία, στην Ελλάδα και τη Ρωσία. Επίσης τον Οκτώβριο του 2014 εξαγόρασε την ελληνική εταιρεία Crypteia Networks, η οποία αποτελεί πάροχο καινοτόμων λύσεων security-as-a-service. Η Crypteia βοηθά επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να εντοπίσουν και να αντιμετωπίσουν ψηφιακές απειλές νέας γενιάς και η PCCW Global προσφέρει τις λύσεις της Crypteia ως μέρος του χαρτοφυλακίου managed network services, που διαθέτει σε πελάτες της σε όλο τον κόσμο

Η διαδικασία για τη μεταβίβαση της Cyta θα συνεχιστεί με τον έλεγχο των οικονομικών δεδομένων της Cyta από τους ενδιαφερόμενους και στη συνέχεια με τις δεσμευτικές προσφορές. Κρίσιμο θέμα όπως και σε κάθε συναλλαγή είναι η αποτίμηση βάσει της οποίας θα γίνει η όποια συναλλαγή. Βάσει του κειμένου της πρόσκλησης οι ενδιαφερόμενοι δύναται να προτείνουν είτε την πλήρη ή μερική εξαγορά της ή τη συγχώνευση, που σημαίνει ανταλλαγή μετοχών με αποτίμηση της αξίας και των δύο πλευρών. Η Cyta Ελλάδος ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2008. Εν μέσω της πρωτοφανούς οικονομικής κρίσης που μαστίζει την Ελλάδα κατάφερε να έχει περί τους 300.000 συνδρομητές, ενώ γενικότερα έχει κερδίσει τον σεβασμό της αγοράς και του ελληνικού κοινού διαθέτοντας καινοτόμες υπηρεσίες. Καθώς στη μητρική εταιρεία έχει επικρατήσει η λογική ότι δεν πρέπει να επενδυθούν άλλα κεφάλαια στην Ελλάδα το πρόβλημα είναι η χρηματοδότησή της, όχι τόσο στο κομμάτι της λειτουργίας, αλλά των αναγκαίων επενδύσεων για την περαιτέρω ανάπτυξή της.

1.0
Αξιολόγηση