Ποια είναι τα σχέδια του Mr. Folli Follie

Επέκταση στη Νότια Αφρική και νέο multi-brand κατάστημα αθλητικών ειδών

Ποια είναι τα σχέδια του Mr. Folli Follie

Μετά την επέκταση της Folli Follie στη Νότια Αφρική ο όμιλος επιταχύνει τη στρατηγική ανάπτυξη των δικών του multi brand concept stores στην ελληνική αγορά αλλά και στα Βαλκάνια.

Ο όμιλος φέρνει πλέον και στην Ελλάδα τα καταστήματα εξειδικευμένου αθλητικού εξοπλισμού SportLoft. Το νέο concept store δοκιμάστηκε αρχικά στο Βουκουρέστι όπου άνοιξε το πρώτο κατάστημα.

 

Μετά την ανταπόκριση των καταναλωτών και η θετική πορεία των πωλήσεων στη ρουμανική αγορά ακολούθησε η δημιουργία του πρώτου καταστήματος SportLoft και στην Αθήνα, στην Κηφισιά.
Τα SportLoft απευθύνονται σε όσους αθλούνται και ζητούν εξειδικευμένο αθλητικό εξοπλισμό και υπηρεσίες. Λόγου χάρη για τους δρομείς παρέχεται ειδικός πελματογράφος και η foot pronation analysis, η οποία επιτρέπει την καταγραφή των κινήσεων του ποδιού ώστε να επιλεγεί το σωστό αθλητικό παπούτσι για κάθε δρομέα.

Εκτός από το SportLoft, η FF Group έχει ήδη ξεκινήσει την ανάπτυξη των Collective και Kix. Η δημιουργία των Collective ήταν το πρώτο βήμα του ομίλου για τη δημιουργία δικών του multi brand concept store. Η διοίκηση της FF Group έχει παράλληλα προχωρήσει στην δημιουργία νέων Concept Stores για τη "ναυαρχίδα" του ομίλου, τα Folli Follie.

Η Folli Follie, που αποτελεί τον πλέον εξωστρεφή ελληνικό όμιλο, με παρουσία σε περισσότερες από 30 χώρες και πάνω από 950 σημεία πώλησης, 5.000 εργαζομένους ανά τον κόσμο και πωλήσεις 1,33 δισ. ευρώ πέρυσι, έχει στόχο σε βάθος πενταετίας το 30% των πωλήσεών της να προέρχεται από το online κανάλι.

Αξιολόγηση