Αντεπιτίθεται δυναμικά στο εξωτερικό η ΚΡΙ ΚΡΙ

Η εταιρεία, τα κέρδη και το roadshow στο Λονδίνο

Αντεπιτίθεται δυναμικά στο εξωτερικό η ΚΡΙ ΚΡΙ

Στο Λονδίνο για το roadshow βρίσκεται η γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ όπου χρηματοοικονομικοί σύμβουλοι έχουν αναλάβει να διερευνήσουν τις προθέσεις των funds για το ενδεχόμενο συμμετοχής τους στην εταιρεία.

Η μεγέθυνση της σερραϊκής εταιρείας, οι καλές επιδόσεις της εταιρείας σε Ελλάδα και εξωτερικό ενισχύουν την ΚΡΙ ΚΡΙ με «ζεστό χρήμα» και νέους συμμάχους.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρώτου εξάμηνου προκύπτει πως το άλμα στα μεγέθη της προέρχεται κυρίως από τις διεθνείς αγορές και δη από τις πωλήσεις γιαουρτιού στο εξωτερικό.

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε σε 41,19 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του έτους έναντι 34,78 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα (αύξηση +18,4%). Τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε 16,26 εκ. ευρώ έναντι 14,21 εκ. ευρώ του A’ εξαμήνου 2016. Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 8,22 εκ. ευρώ έναντι 6,17 εκ. ευρώ του A’ εξαμήνου 2016. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 6,81 εκ. ευρώ, έναντι 4,51 εκ. ευρώ του A’ εξαμήνου 2016.

Τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους, ανήλθαν σε 4,90 εκ. ευρώ, έναντι 3,60 εκ. ευρώ του A’ εξαμήνου 2016. Τα αποτελέσματα της προηγούμενης περιόδου έχουν επιβαρυνθεί με έκτακτο ποσό 1,53 εκ. ευρώ περίπου ως προβλέψεις επισφάλειας πελατών, βάσει των όρων της συμφωνίας εξυγίανσης των εταιρειών του ομίλου ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ. Στην ελληνική αγορά παγωτού, οι πωλήσεις στο Α’ εξάμηνο 2017 ανήλθαν σε 11,79 εκ. ευρώ, αυξημένες κατά +8,8%.

Παρά το έντονο ανταγωνιστικό περιβάλλον, τα παγωτά ΚΡΙ-ΚΡΙ κατέκτησαν τη δεύτερη θέση στο σύνολο της αγοράς, φθάνοντας σε μερίδιο 15,2% σε όγκο, κερδίζοντας +2,8 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το 2016 (Nielsen, Ιούλιος 2017). Στην επιτυχία αυτή, καθοριστικό ρόλο έπαιξε η επέκταση του δικτύου πωλήσεων, τα νέα προϊόντα που λανσαρίστηκαν φέτος καθώς επίσης και η επένδυση σε νέες επικοινωνιακές καμπάνιες προς τους καταναλωτές.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της παγωτοσοκολάτας DERBY, η οποία κατέκτησε την πρώτη θέση ανάμεσα σε όλα τα brands αυτής της κατηγορίας, σηματοδοτώντας ακόμα μία επιτυχία για τη μακρόχρονη συνεργασία της ΚΡΙ-ΚΡΙ με τη Σοκολατοβιομηχανία ΙΟΝ.

Επίσης, στην ελληνική αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις της ΚΡΙ-ΚΡΙ εμφανίζουν αύξηση +6,3%. Τα γιαούρτια ΚΡΙ-ΚΡΙ έχουν καθιερωθεί στη 2 θέση της αγοράς (IRI σε όγκο, Ιούλιος 2017), ενώ στην κατηγορία των παιδικών γιαουρτιών η ΚΡΙ-ΚΡΙ καταλαμβάνει την 1 θέση, με μερίδιο 33,5%.

Τέλος, στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού συνεχίζουν να παρουσιάζουν αλματώδη ανάπτυξη (αύξηση +72%). Το αποτέλεσμα αυτό προέρχεται από την επέκταση των υφιστάμενων συνεργασιών, με την αξιοποίηση της δυναμικής που έχει το ελληνικό γιαούρτι στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης. Έτσι, η συμμετοχή των εξαγωγών αναμένεται να ξεπεράσει το 30% των ετήσιων πωλήσεων του 2017.

Όσον αφορά στις επενδύσεις, για την ενίσχυση της παραγωγικής υποδομής η γαλακτοβιομηχανία Κρι Κρι υλοποιεί επενδυτικά σχέδια, συνολικού προϋπολογισμού 18 εκ €, με ορίζοντα υλοποίησης έως τα τέλη του 2018. Έτσι, οι συνολικές επενδύσεις σε εξοπλισμό και υποδομές αναμένεται να ξεπεράσουν τα €40 εκ., κατά την πενταετία 2014-2018, δημιουργώντας το πλέον σύγχρονο εργοστάσιο παραγωγής ελληνικού γιαουρτιού στην Ευρώπη.

4.7
Αξιολόγηση