Ο Αντετοκούνμπο, ο Σαράντης και η κολόνια STR8

Τα επενδυτικά σχέδια του ομίλου

Ο Αντετοκούνμπο, ο Σαράντης και η κολόνια STR8

Στην αγορά των ΗΠΑ και όχι μόνο επεκτείνεται ο όμιλος Σαράντης. Οι βλέψεις της εταιρείας για παραπάνω συνεργασίας ξεπερνούν τα όρια του δικτύου θυγατρικών του ομίλου στη ΝΑ Ευρώπη και εκτείνονται σε ολόκληρη την ηπειρωτική Ευρώπη (Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Αυστρία, Λετονία, Εσθονία κ.α.) αλλά στις τεράστιες αγορές των ΗΠΑ, της Κίνας και της Ασίας.

Σε πρεσβευτή του STR8, του αρωματικού προϊόντος του ομίλου Σαράντη, έχει αναδειχθεί ο παίκτης του ΝΒΑ, Γιάννης Αντετοκούνμπο. Για τον όμιλο Σαράντη δεν είναι η πρώτη φορά που αξιοποιεί ένα προβεβλημένο πρόσωπο για τις καμπάνιες του, καθώς στο παρελθόν είχε συνεργασία τόσο με την Αντριάννα Σκλεναρίκοβα όσο και με τον Σάκη Ρουβά.

Σε λίγους μήνες θα γίνει το επίσημο λανσάρισμα του νέου STR8 σε Ελλάδα και τις θυγατρικές του ομίλου, ενώ η είσοδος στις ΗΠΑ δεν αναμένεται πριν την πάροδο μιας διετίας.

Την ίδια στιγμή όμως βολιδοσκοπούνται και οι αγορές της Ασίας, όπου το μπάσκετ αποκτά υψηλή δημοφιλία, και άρα και ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, έχει το κοινό του.

Ο όμιλος Σαράντη διαθέτει στενούς δεσμούς με την Estee Lauder. Υπενθυμίζεται ότι το 2007 η Σαράντης είχε συνάψει συμφωνία συνεργασίας με την εταιρία Aramis & Designer Fragrances, διεθνή ηγέτη στην παγκόσμια αγορά αρωμάτων επιλεκτικής που ανήκει στην Estee Lauder, για το λανσάρισμα του ανδρικού αρώματος Mustang στην αμερικανική αγορά.

Ο όμιλος έχει εκφράσει την πρόθεση του να διεθνοποίηση περαιτέρω σήματα του χαρτοφυλακίου του, που σήμερα δεν έχουν παρουσία στο σύνολο των αγορών όπου δραστηριοποιείται, αλλά και να τα προωθήσει σε νέες αγορές. Η πρώτη δράση αφορά το σήμα Noxzema, για το οποίο ο όμιλος προετοιμάζει την εξαγωγή του και στις υπόλοιπες αγορές της ΝΑ Ευρώπης.

Η παραπάνω στρατηγική αναμένεται να οδηγήσει με τη σειρά της στην υλοποίηση σημαντικής επένδυσης στο εργοστάσιο του ομίλου στα Οινόφυτα, ύψους 7-8 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα υλοποίησης το 2018.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ