Δίψα για νέες αγορές από την Green Cola

Δίψα για νέες αγορές από την Green Cola
Nέο επενδυτικό πλάνο, που περιλαμβάνει την αύξηση της παραγωγής της στην Ελλάδα, σχεδιάζει η ομάδα της εταιρείας αναψυκτικών Green Cola Company, η οποία κατάφερε μέσα στην κρίση να επιβάλει το δικό της «πράσινο» προϊόν cola στην ελληνική αγορά.

Η εταιρεία είναι μια από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα. Την εδραίωσή της στην ελληνική αγορά αναψυκτικών και ειδικότερα στην κατηγορία προϊόντων cola πιστοποιεί η Green Cola, η οποία κατέχει πλέον το 8% του συνολικού όγκου πωλήσεων στο πρώτο τετράμηνο του 2017, κατακτώντας τη δεύτερη θέση της κατηγορίας, πίσω από την πολυεθνική Coca Cola.

Τον Απρίλιο η Green Cola σημείωσε το υψηλότερο μερίδιο αγοράς που έχει καταγράψει από την ίδρυσή της, με 10% στα αναψυκτικά τύπου cola.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που εξέδωσε η IRI, η Green Cola σε επίπεδο τετράμηνου κατέγραψε αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 13%, όταν συνολικά η κατηγορία εμφάνισε πτώση 7% το ίδιο διάστημα.

Στο αμέσως προσεχές διάστημα η εταιρεία αναμένεται να ανακοινώσει τη λειτουργία δεύτερης εγκατάστασης παραγωγής, στην Αττική, έτσι ώστε να ανταποκριθεί η ανοδική τάση των πωλήσεών της. Σημειώνεται ότι η Green Cola εισήγαγε, ουσιαστικά, τη χρήση της στέβια στα αναψυκτικά και συγκαταλέγεται, σήμερα, στις πλέον αναπτυσσόμενες ελληνικές εταιρείες, βάσει ρυθμού μεγέθυνσης.

Η καινοτομία της συνίσταται στη «φυσικότητα» των προϊόντων της, με κυρίαρχα στοιχεία τη χρήση στέβιας αντί άλλου γλυκαντικού, φυσική καφεΐνη και φυσικά αρωματικά, αποτέλεσμα μελετών και εργαστηριακών ερευνών που πραγματοποιήθηκαν σε ελληνικά πανεπιστήμια από το Πολυτεχνείο στην Αθήνα μέχρι στο Δημοκρίτειο στη Θράκη. H πρόταση, μάλιστα, της Green Cola αποτελεί παγκόσμια τάση, που ανάγκασε κολοσσούς, όπως η Coca-Cola και η Pepsi Cola, να ακολουθήσουν, προσφέροντας αντίστοιχα προϊόντα.

Αξιολόγηση