Στη… μείωση τιμών επενδύει η Lidl – Νέα αύξηση τζίρου

Στη… μείωση τιμών επενδύει η Lidl – Νέα αύξηση τζίρου
Oι τιμές για τον τελικό καταναλωτή αναδεικνύονται στον υπ’ αριθμόν ένα παράγοντα για τον τελικό καταναλωτή. Οι μεγάλες αλυσίδες το έχουν αντιληφθεί και ρίχνουν το βάρος (ουσιαστικά ρίχνουν χρήμα) για τη χρηματοδότηση προσφορών. Αυτή τη στρατηγική ακολουθεί και η Lidl Hellas η οποία ανακοίνωσε χθες νέα διεύρυνση οικονομικών μεγεθών αλλά και το εξής εντυπωσιακό στοιχείο: ρίχνει 50 εκατ. ευρώ για τη χρηματοδότηση χαμηλότερων τιμών.  

Όπως ανέφερε χθες ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος διοίκησης της Lidl Hellas, κατά την παρουσίαση μελέτης για την κοινωνική και οικονομική επίδραση της εταιρείας στην Ελλάδα, η πορεία της αλυσίδας εμφάνισε ρυθμό πάνω από το 6,7% που κατέγραφε στο τετράμηνο (Μάρτιος Αύγουστος). Πάντως, στο πλαίσιο των αλλαγών που πραγματοποιούνται στον κλάδο μετά την κατάρρευση της Μαρινόπουλος και μεσούσης της ύφεσης, η Lidl Hellas διατηρεί την επιθετική πολιτική, εντείνοντας μάλιστα την πριμοδότηση τιμών, καθώς η διοίκησή της εκτιμά ότι θα υπάρχει πίεση σε αυτόν τον τομέα τόσο στους καταναλωτές όσο και στην αγορά. Όπως ανέφερε ο κ. Ανδρεανίδης, «η αλυσίδα επενδύει κάθε χρόνο πάνω από 50 εκατ. ευρώ για επιπλέον προσφορές στις ήδη χαμηλές τιμές στις οποίες διαθέτει τα προϊόντα». Αξίζει να σημειωθεί ότι το 85% των προϊόντων που πουλά η Lidl ανήκει στην κατηγορία της ιδιωτικής ετικέτας, ποσοστό που -σύμφωνα με τον κ. Ανδρεανίδηαναμένεται να διατηρηθεί σε αυτό το επίπεδο. Σημειώνεται ότι 15% του τζίρου της Lidl Hellas προέρχεται από προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, ενώ 12% από τα non food προϊόντα. Επίσης, ιδιαίτερη βαρύτητα δίνει η αλυσίδα στην προώθηση και ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων. Όπως αναφέρθηκε, η Lidl συνεργάζεται με περισσότερους από 1.800 Έλληνες προμηθευτές, καθώς το 80% του τζίρου των φρούτων και λαχανικών και το 96% του τζίρου των κρεάτων προέρχονται απ’ αυτούς. Όσον αφορά τον σχεδιασμό της επέκτασης του δικτύου, το οποίο σήμερα αριθμεί 219 καταστήματα, ο κ. Ανδρεανίδης ανέφερε ότι δρομολογείται η λειτουργία 1-2 σημείων, ενώ ερωτηθείς σχετικά με τη λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές επεσήμανε ότι «αναφορικά με το νομοθετικό πλαίσιο το οποίο υπάρχει, εμείς είμαστε ευχαριστημένοι με ό,τι ισχύει σήμερα. Ωστόσο, θα χρειαστεί μια αλλαγή στις τουριστικές περιοχές, όπου τουλάχιστον ο νομοθέτης θα πρέπει να επιτρέψει να καλυφθεί η σεζόν, ανεξαρτήτως από τον χώρο πώλησης των καταστημάτων»