To business plan της Μασούτης και το όνειρο για κάθοδο στην Αθήνα

To business plan της Μασούτης και το όνειρο για κάθοδο στην Αθήνα
H Μασούτης, υλοποιεί κανονικά το επενδυτικό της πρόγραμμα ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ, που προβλέπει τη δημιουργία από 10 έως 15 νέων καταστημάτων, αλλά και ανακαινίσεις υφιστάμενων.

Ήδη, στα τέλη Μαρτίου εγκαινιάστηκε το νέο κατάστημα Μασούτης στην Καστοριά, ενώ ακολουθούν άλλα επτά στο επόμενο δίμηνο και συγκεκριμένα πέντε λιανικής σε Πυλαία, Χορτιάτη, Πλαταμώνα, Λιτόχωρο και ξανά Καστοριά και δύο χονδρικής σε Αγρίνιο και Μυτιλήνη. Το δίκτυο της Μασούτης αποτελείται από 265 καταστήματα, εκ των οποίων τα 244 είναι λιανικής πώλησης και τα 20 χονδρικής, και επεκτείνεται σε Μακεδονία, Θράκη, Ήπειρο, Θεσσαλία, Φθιώτιδα, Εύβοια και νησιά του Βορείου Αιγαίου (Λήμνο, Λέσβο και Χίο). Σε ό,τι αφορά το σχέδιο για κάθοδο στην Αθήνα, πηγές της εταιρείας τονίζουν ότι αυτό δεν προβλέπεται να γίνει μέσα στο 2017, καθώς, όπως αναφέρουν, δεν υπάρχει στην παρούσα φάση μία μεσαία αλυσίδα στην Αττική που να πωλείται και να πληροί τις προδιαγραφές που έχει θέσει η Μασούτης. «Βασικός στόχος για φέτος είναι να επιβεβαιωθεί η κυριαρχία μας στη Βόρεια Ελλάδα. Όπως έχουμε πει πολλές φορές, η κάθοδος στην Αθήνα θα γίνει μόνο με τρόπο που αρμόζει στη Μασούτης, δηλαδή μόνο με όρους που θα βάζουν τη Μασούτης σε ρόλο πρωταγωνιστή», τονίζουν οι ίδιες πηγές

Με μείωση τζίρου περίπου 3% έκλεισε το πρώτο τετράμηνο του 2017 η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μασούτης, που πάντως συνεχίζει με αμείωτους ρυθμούς το επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 20 εκατομμυρίων ευρώ για το τρέχον έτος. Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ν» ο κύκλος εργασιών της Μασούτης για το διάστημα Ιανουαρίου Απριλίου 2017 έφθασε στα 250 εκατ. ευρώ, έναντι 258 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2016, με την κερδοφορία να διατηρείται στα επίπεδα του αντίστοιχου περσινού διαστήματος. Υπενθυμίζεται ότι η βορειοελλαδική αλυσίδα έκλεισε το σύνολο της χρήσης του 2016 με κύκλο εργασιών 800,5 εκατομμυρίων ευρώ (+6,5%) και εκτίναξη της προ φόρων κερδοφορίας κατά σχεδόν 33% στα 36,8 εκατομμύρια ευρώ. Πηγές της Μασούτης αποδίδουν τη μείωση του τζίρου στο πρώτο αυτό διάστημα του 2017 βασικά στη γενικότερη μείωση της αγοράς στο λιανεμπόριο (περί το 10% στο πρώτο τρίμηνο) και δευτερευόντως σε άλλους παράγοντες, όπως η είσοδος του Σκλαβενίτη στη Β. Ελλάδα και ο ανταγωνισμός στο επίπεδο των τιμών με τις εκπτώσεις και τις προσφορές. Το επόμενο διάστημα, βέβαια, και μέχρι το τέλος του έτους θα είναι πολύ κρίσιμο, γιατί ο leader του λιανεμπορίου στη Βόρεια Ελλάδα, με μερίδιο 33%, θα κληθεί να επιδείξει αντοχές στις πιέσεις που θα ασκήσει η Σκλαβενίτης, νέος παίκτης στον δικό του προνομιακό χώρο (Β. Ελλάδα), με 100 καταστήματα, εκ των οποίων τα 35 στη Θεσσαλονίκη.

Πηγή: Ναυτεμπορική