Τα νέα προϊόντα αύξησαν τα κερδη της Κρι Κρι

Τα νέα προϊόντα αύξησαν τα κερδη της Κρι Κρι
Σε ανοδική τροχιά βρίσκεται η βιομηχανία γάλακτος Κρι Κρι η οποία παρά την κάμψη της κατανάλωσης πέτυχε να διευρύνει τα μερίδια της την περσινή χρονιά χάρη στα νέα προϊόντα.

Η εταιρεία εμφάνισε καθαρά κέρδη μετά από φόρους ύψους 6,24 εκατ. ευρώ εμφάνισε το 2016 έναντι κερδών 3,84 εκατ. ευρώ το 2015. Οριακή μείωση 0,5% κατέγραψε ο κύκλος εργασιών, ο οποίος διαμορφώθηκε στα 66,41 εκατ. ευρώ έναντι 66,74 εκατ. ευρώ, το 2015.

Αναλυτικότερα, το περιθώριο μικτού κέρδους ενισχύθηκε σημαντικά και ανήλθε στο 38,7% (2015: 33,4%), με αποτέλεσμα το μικτό κέρδος να εμφανίζεται αυξημένο κατά 3,37 εκατ. ευρώ, σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή χρήση.

Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν στα 10,99 εκατ. ευρώ έναντι 7,31 εκατ. ευρώ, το 2015. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στα 8,16 εκατ. ευρώ έναντι 4,29 εκατ. ευρώ, το 2015.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «στην τρέχουσα χρήση, η εταιρεία προχώρησε σε διαγραφή απαίτησης 3,03 εκατ. ευρώ, βάσει των όρων της συμφωνίας εξυγίανσης των εταιρειών του ομίλου Μαρινόπουλος. Από αυτή, ποσό 1,53 εκατ. ευρώ επιβάρυνε τα αποτελέσματα της χρήσης 2016, ενώ το υπόλοιπο 1,50 εκατ. ευρώ επιβάρυνε τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρήσης 2015».

Στην ελληνική αγορά, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη των πωλήσεων των επώνυμων (branded) προϊόντων. Με τον τρόπο αυτό, αντισταθμίστηκε και μέρος της απώλειας πωλήσεων που επέφερε η διακοπή της συνεργασίας παραγωγής προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας με τις εταιρείες του ομίλου ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ.

Στην ελληνική αγορά παγωτού, η οποία σύμφωνα με τα στοιχεία της NIELSEN παρουσίασε πτώση 11,0%, η ΚΡΙ-ΚΡΙ πέτυχε αύξηση στις πωλήσεις των τυποποιημένων επώνυμων προϊόντων κατά 10,1% και ανέβασε το μερίδιο της σε 13,0%.

Στην ελληνική αγορά γιαουρτιού που εμφανίζεται πτωτική 8,2%, η ΚΡΙ-ΚΡΙ κατάφερε να έχει αύξηση 11,4% στις πωλήσεις επώνυμου γιαουρτιού. Πλέον, τα πρόσφατα στοιχεία (IRI σε όγκο, 2016) κατατάσσουν την ΚΡΙ-ΚΡΙ στη 2η θέση με μερίδιο 14,2%.
Στις αγορές του εξωτερικού, οι πωλήσεις γιαουρτιού σημείωσαν αύξηση 34%.

Αξιολόγηση