Προσφορές 180 εκατ. ευρώ από τη "Βασιλόπουλος" με στόχο τα μερίδια αγοράς

Προσφορές 180 εκατ. ευρώ από τη "Βασιλόπουλος" με στόχο τα μερίδια αγοράς
Στην επέκταση του δικτύου της αλλά και στην ενίσχυση της πιστότητας των πελατών της επικεντρώνεται η εταιρεία «ΑΒ Βασιλόπουλος».

Η εταιρεία πρόκειται να «ρίξει» στην αγορά κεφάλαια άνω των 180 εκατ. ευρώ μέσω προσφορών και προωθητικών ενεργειών. Η αλυσίδα συνεχίζει να καταγράφει και τη φετινή χρονιά ανοδικούς ρυθμούς ανάπτυξης, αλλά με χαμηλότερο ρυθμό σε σχέση με πέρυσι, σε μια αγορά η οποία "είδε" το πρώτο τρίμηνο της πωλήσεις της να σημειώνουν υποχώρηση της τάξεως του 8-15%.

Μόνο στην κάρτα πιστότητας AB Plus επενδύει ετησίως πάνω από 40 εκατ. ευρώ (στοιχεία 2016), ενώ στο ποσό που δαπανά ετησίως στις προωθητικές ενέργειες, ήτοι στα 180 εκατ. ευρώ, δεν περιλαμβάνεται το κονδύλι με το οποίο συμμετέχουν οι προμηθευτές.

Την ίδια στιγμή, απτή βοήθεια στην ελληνική κοινωνία προσφέρει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Βασιλόπουλος, επεκτείνοντας κάθε χρόνο τα προγράμματα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που «τρέχει» συνεργαζόμενη με ΜΚΟ, Ινστιτούτα και τοπικούς φορείς.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της αλυσίδας κατά την παρουσίαση της νέας πλατφόρμας Εταιρικής Υπευθυνότητας «ΑΒηταρι της Αγάπης» εστιάζοντας στα προβλήματα σίτισης, τόσο χιλιάδων οικογενειών όσο και παιδιών (σύμφωνα με στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, περίπου 700.000 παιδιά στην Ελλάδα ζουν κάτω από τα επίπεδα φτώχειας), η ΑΒ Βασιλόπουλος, μόνο το 2016, από όλα τα προγράμματα της πρόσφερε 907.966 γεύματα αξίας 2.449.976 ευρώ σε σχολεία, συσσίτια και οικογένειες.

Η αλυσίδα πέρα από την κοινωνική προσφορά μέσω των προγραμμάτων που «τρέχει» με τους οργανισμούς τη Τράπεζας Τροφίμων, της ΜΚΟ «Μπορούμε» και του Ινστιτούτου Prolepsis, αποτελεί επίσης έναν σημαντικό επιχειρηματικό οργανισμό το αποτύπωμα του οποίου προσφέρει στην ελληνική οικονομία. Μέσα στο 2016 η ΑΒ Βασιλόπουλος δημιούργησε 1.272 νέες θέσεις εργασίας, ενώ οι αθροιστικές παροχές προς τους 14.216 εργαζομένους της ανήλθαν στα 17.206.792 ευρώ. Παράλληλα, απέδωσε στο κράτος φόρους της τάξης των 239.000.000 ευρώ το 2016.

Μέσω της Τράπεζας Τροφίμων στα 22 χρόνια συνεργασίας της η ΑΒ Βασιλόπουλος έχει προσφέρει πάνω από 17.000 τόνους τροφίμων και το 2016 πρόσφερε 80 τόνους το μήνα. Μέσω της Prolepsis προσφέρθηκαν 271.000 ευρώ για 186.721 σχολικά γεύματα σε 52 σχολεία σε όλη τη χώρα. Επιπλέον η εταιρία τηρώντας την παράδοση ετών (από το 2012), πρόσφερε το χριστουγεννιάτικο και πασχαλινό γεύμα σε 9.000 οικογένειες (αξίας 78.000 και 45.238 ευρώ αντίστοιχα).

Αξιολόγηση