Τα νέα virtual παιχνίδια του ΟΠΑΠ – Το σχέδιο ανάπτυξης

Τα νέα virtual παιχνίδια του ΟΠΑΠ – Το σχέδιο ανάπτυξης
Στην άμεση υλοποίηση του επενδυτικού της σχεδίου προχωρά η διοίκηση του ΟΠΑΠ, στο πλαίσιο της ανάπτυξης του Οργανισμού με χρονικό ορίζοντα το 2020.

Συγκεκριμένα ο Οργανισμός ξεκινά την εισαγωγή νέων προϊόντων στα πρακτορεία του με το λανσάρισμα των virtual games. Ειδικότερα το ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ Virtual Football αποτελεί το πρώτο προϊόν μίας νέας σειράς «εικονικών τυχερών παιχνιδιών» της Inspired Gaming που φέρνει για πρώτη φορά στην Ελλάδα ο ΟΠΑΠ. Το νέο παιχνίδι ήδη ξεκίνησε τη λειτουργία του πιλοτικά σε 91 πρακτορεία και άμεσα μπαίνουν σε λειτουργία επιπλέον 398. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, μετά το Πάσχα τα virtual παιχνίδια θα είναι διαθέσιμα στην πλειονότητα του δικτύου. Όπως επισημαίνεται από τα στελέχη του ΟΠΑΠ, το Virtual Football είναι ένα δημοφιλές προϊόν παγκόσμιου κύρους που παίζεται διεθνώς και αναμένεται να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία τόσο στον Οργανισμό όσο και στο δίκτυο των πρακτορείων του. Το παιχνίδι είναι διαθέσιμο καθημερινά από τις 9:02 π.μ. έως τις 11:57 μ.μ. και αποτελεί μια απλή, γρήγορη και συναρπαστική μορφή στοιχηματισμού. Οι αγώνες θα διεξάγονται κάθε 5 λεπτά με σχολιασμό από τον κορυφαίο Έλληνα sportscaster, Χρήστο Σωτηρακόπουλο. Ο ΟΠΑΠ αναμένεται να εισαγάγει στην ελληνική αγορά και άλλα Virtual παιχνίδια της Inspired τα οποία είναι πολύ δημοφιλή στο εξωτερικό. Η Inspired Gaming εξειδικεύεται στην παραγωγή νέων καινοτόμων και πρωτοποριακών παιχνιδιών και η στρατηγική συνεργασία με τον ΟΠΑΠ ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2016. Η συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής προτεραιότητας του Οργανισμού για τη δημιουργία χαρτοφυλακίου προϊόντων και υπηρεσιών παγκοσμίου επιπέδου και του Οράματος 2020 της εταιρείας. Σύμφωνα με το επιχειρησιακό πλάνο, όπως αυτό ανακοινώθηκε στο πλαίσιο της έκδοσης του 5ετούς κοινού ομολογιακού δανείου του ΟΠΑΠ, μέρος των κεφαλαίων και συγκεκριμένα 20,3 εκατ. ευρώ προβλέπεται ότι θα διατεθούν για την εγκατάσταση τερματικών στοιχηματισμού, τύπου self-service (SSBTs) και «virtual games» στα πρακτορεία.

Πηγή: Ναυτεμπορική

Αξιολόγηση