Η Unilever πουλάει τα brands βουτύρου και μαργαρίνης

Η Unilever πουλάει τα brands βουτύρου και μαργαρίνης
Στην πώληση των brand μαργαρινών που διαθέτει έως το τέλος του έτους και την συγχώνευση των μονάδων τροφίμων και αναψυκτικών, στο πλαίσιο ευρείας αναδιοργάνωσης προχωράει ο πολυεθνικός κολοσσός Unilever.

Η συγκεκριμένη απόφαση επηρεάζει και την θυγατρική του πολυεθνικού ομίλου την Ελλάδα. Τα σήματα που παράγονται στην Ελλάδα και εντάσσονται στην κατηγορία αυτή είναι τα προϊόντα Flora, Βιτάμ, Super Fresco, Άλτις Soft, Ελαΐς και Becel.

Οι πωλήσεις των συγκεκριμένων προϊόντων σημείωσαν κατά τη διάρκεια της περασμένης χρονιάς πτώση 10,4% σε αξία, με αποτέλεσμα αυτές να υποχωρήσουν στα 44,3 εκατ. ευρώ και μείωση 12,6% σε όγκο, όταν οι πωλήσεις της συνολικής κατηγορίας εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ υποχώρησαν κατά 8,6% και 12,3% αντίστοιχα.

Ο βρετανο-ολλανδικός όμιλος εξήγγειλε πρόγραμμα αναδιάρθρωσης με πρόθεση να σηματοδοτησει στους μετόχους της και τις αγορές ότι θέλει και μπορεί να παραμείνει αυτόνομη, στον απόηχο της αποτυχημένης προσπάθειας εξαγοράς της ύψους 143 δισ. ευρώ από τους Αμερικανούς της Kraft Heinz.

Η Unilever υποσχέθηκε να εξοικονομήσει 6 δισ. ευρώ έως το 2019 (έναντι στόχου για 4 δισ. ευρώ προηγουμένως) και να αυξήσει το περιθώριο λειτουργικών κερδών στο 20% έως το 2020 (από 16,4% το 2016). Η διοίκηση της εταιρείας είπε επίσης ότι θα αποφασίσει έως το τέλος του έτους για το εάν θα διατηρήσει τη διπλή της ταυτότητα (που «μεταφράζεται» σε δυο έδρες σε Λονδίνο και Αμστερνταμ και διαπραγμάτευση της μετοχής και στα δυο χρηματιστήρια), υποστηρίζοντας ότι η επιλογή της δεν θα επηρεαστεί από το Brexit.