Αύξηση πωλήσεων για την Κρι Κρι

Αύξηση πωλήσεων για την Κρι Κρι
Αύξηση πωλήσεων 10% πανελλαδικά στα επώνυμα προϊόντα παγωτού πέτυχε το 2016 η Κρι Κρι, σύμφωνα όσα επισημάνθηκαν από την πλευρά της διοίκησης στο πλαίσιο του ετήσιου συνεδρίου παγωτού που διοργάνωσε η εταιρεία.

Στο συνέδριο ανακοινώθηκε το πλάνο προωθήσεων και επικοινωνίας, παρουσία των συνεργατών, αντιπροσώπων και στελεχών της Κρι Κρι από όλη την Ελλάδα αλλά και από το εξωτερικό, που έχουν συμβάλλει στην εξέλιξη της εταιρείας.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η σημαντική αύξηση πωλήσεων +10% πανελλαδικά στα επώνυμα προϊόντα παγωτού Κρι Κρι, η αύξηση διανομής με 800 νέα σημεία, τα επιτυχημένα λανσαρίσματα της χρονιάς με συμμετοχή 11% στο συνολικό τζίρο, η διαφήμιση των νέων προϊόντων σε όλα τα μέσα και η αύξηση αναγνωρισιμότητας που επιτεύχθηκε το 2016, αποτέλεσαν και τον οδηγό για τους επιχειρηματικούς στόχους των επόμενων χρόνων.

Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, εφόδια της εταιρείας σε αυτή την πορεία ανάπτυξης για το 2017 είναι τα νέα προϊόντα τα οποία σχεδιάστηκαν σε συνέχεια της επιτυχημένης συνεργασίας με στρατηγικούς παίκτες όπως η ΙΟΝ με ηγετικές μάρκες όπως το Derby, και η Disney με τις αγαπημένες ηρωίδες από την ταινία FROZEN που ενέπνευσαν την ανάπτυξη ενός παιδικού παγωτού με φρέσκο γάλα.

Επιπλέον η Κρι Κρι δραστηριοποιείται και στην κατηγορία του λειτουργικού παγωτού με έξτρα πρωτεΐνη συνεχίζοντας το επιτυχημένο λανσάρισμα του γιαουρτιού super spoon.